قاب عکس‌ها مقوایی، ایده‌ای خلاقانه برای ثبت خاطرات
کد خبر: ۹۲۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 21    -    ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
امروزه در بازار، قاب‌ عکس‌هایی با طرح‌ها و رنگ‎های گوناگون وجود دارد که اگر شما از میان انبوهی از عکس‌های دیجیتالی خود بخواهید چند تا از آن‌ها را چاب کرده، قاب کنید و به دیوار اتاق خود بیاویزید، از آنها استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید برای قاب عکس‌های خود، ایده‌ای ساده و خلاقانه داشته باشید، دست به کار شوید و با استفاده از جعبه‌های مقوایی، کاغذ رنگی، نخ کاموا، پوست تخم مرغ رنگ شده، سنگ‌های رنگی و ...
قاب عکس‌ها مقوایی، ایده‌ای خلاقانه برای ثبت خاطرات  اختصاصی تابناک باتو؛ با گسترش دنیای دیجیتال و ثبت تصاویر در گوشی‌ها و تبلت‌ها، دیگر کمتر شاهد وجود آلبوم‌هایی هستیم که بتوان خاطرات را با آن یادآوری کرد. شاید بتوان گفت، طعم شیرین ورق زدن آلبوم‌های قدیمی با هیچ کدام از تصاویر دیجیتالی ثبت شده در تبلت و موبایل برابری نمی‌کند. 

امروزه در بازار، قاب‌ عکس‌هایی با طرح‌ها و رنگ‎های گوناگون وجود دارد که اگر شما از میان انبوهی از عکس‌های دیجیتالی خود بخواهید چند تا از آن‌ها را چاب کرده، قاب کنید و به دیوار اتاق خود بیاویزید، از آنها استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید برای قاب عکس‌های خود، ایده‌ای ساده و خلاقانه داشته باشید، دست به کار شوید و با استفاده از جعبه‌های مقوایی، کاغذ رنگی، نخ کاموا، پوست تخم مرغ رنگ شده، سنگ‌های رنگی و ... و هرآنچه که به زیباتر شدن قاب عکس شما کمک کند، خاطرات خود را در قابی دست‌ساز با سلیقه‌ی خود، قاب بگیرید. در ادامه برای شما ایده‌هایی از این دست داریم، با ما همراه باشید.

منبع:  guidepatterns
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
1
0
عالی بود تو خانه حیدرزاده یک عکس گرفتم که اینجوری خاطرش کردم با بهترین دوستم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار