طرح‌های جالب و متنوع برای سقف
کد خبر: ۹۲۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 20    -    ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
...شایان ذکر است، «کناف» نام فامیل یک خانواده آلمانی است که شروع به تولید مصالح ساخت و ساز خشک کرده‎‌اند و نام فامیل خود را بر روی محصولات تولیدی به عنوان برند مصالح خود گذاشتند. این برند تولیدی رفته رفته گسترش یافته و در دیگر کشورها نیز مورد استفاده قرار گرفت. در کشور ما نیز این محصولات با اولین نام آن یعنی «کناف» شناخته شد.
طرح‌های جالب و متنوع برای سقف   اختصاصی تابناک باتو؛ سقف، یکی از عناصر مهم در چیدمان است که علاوه بر پوشاندن مصالح اصلی ساختمان، جلوه‌ای زیباتر نیز به محیط می‌بخشد. 

بسیاری از اتاق‌ها، دارای سقفی با طراحی ساده و یا در نهایت همراه با قاب مستطیل شکل گچ‌بری ساده‌ای هستند. اما برخی از طراحان برای سقف اتاق طرح‌های گچ‌بری شکیل‌تر را به کار می‌برند و یا از سقف کاذب که گاه از آن به عنوان «کناف» یاد می‌شود، به همراه نورپردازی‌های زیبا، استفاده می‌کنند.

شایان ذکر است، «کناف» نام فامیل یک خانواده آلمانی است که شروع به تولید مصالح ساخت و ساز خشک کرده‎‌اند و نام فامیل خود را بر روی محصولات تولیدی به عنوان برند مصالح خود گذاشتند. این برند تولیدی رفته رفته گسترش یافته و در دیگر کشورها نیز مورد استفاده قرار گرفت. در کشور ما نیز این محصولات با اولین نام آن یعنی «کناف» شناخته شد.

تهیه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: snoandish ـ supercairo
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی دوصفرهفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
اینها واسه از ما بهترونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار