چیدمان داخلی به سبک طراحان ژاپنی
کد خبر: ۹۲۰۳۴
تاریخ انتشار: 2017 November 19    -    ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
در این سبک، بیشتر از شلف‌ها و قفسه‌های چوبی که در کنار دیوار قرار دارند، استفاده می‌شود تا ضمن نظم بخشیدن به فضای اطراف، وسایل مورد نیاز، به راحتی در اختیار قرار گیرند. مثلا ژاپنی‌ها به مبلمان‌های بزرگ و چند منظوره مانند مبلمان‌های تاشو، علاقه‌ی زیادی دارند.
چیدمان داخلی به سبک طراحان ژاپنی  اختصاصی تابناک باتو؛ چیدمان داخلی ژاپنی یکی از سبک‌های چیدمان مدرن به همراه سادگی است. اگر شما به دنبال سبکی آرامش‌بخش و در عین حال شیک برای چیدمان داخلی هستید، به شما سبک ژاپنی را پیشنهاد می‌دهیم.

در این سبک، بیشتر از شلف‌ها و قفسه‌های چوبی که در کنار دیوار قرار دارند، استفاده می‌شود تا ضمن نظم بخشیدن به فضای اطراف، وسایل مورد نیاز، به راحتی در اختیار قرار گیرند. 

ژاپنی‌ها به مبلمان‌های بزرگ و چند منظوره مانند مبلمان‌های تاشو، علاقه‌ی زیادی دارند.

استفاده از پنجره‌ها و آینه‌های بزرگ یکی از گزینه‌های مدنظر طراحان ژاپنی است. همچنین در بیشتر موارد استفاده از رنگ‌های خنثی مانند کرم، سفید، خاکستری و ... در این طرح‌ها بیشتر مد نظر قرار می‌گیرد.

از بین بردن دیوارهای جداکننده و ایجاد فضایی بزرگ و نیز استفاده از عنصر چوب در طراحی کابینت، کف پوش، درها و ... همه و همه در نهایت احساس آرامش و سادگی را به بیننده القا می‌کند.

در ادامه تصاویری از چیدمان به سبک ژاپنی را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.


ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: universemagic
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار