تفریح زشت هشت کوهنورد، جان خرس را گرفت +عکس
کد خبر: ۹۱۹۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 18    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
هشت کوهنورد در یک مسیر کوهستانی با مشاهده یک خرس شروع به آزار و اذیت آن کردند.

آنها با استفاده از چوبدستی و وسایلی که به همراه داشتند، در بالای صخره‌ای که این حیوان از آن آویزان بود، با ضربه زدن به آن سعی کردند او را مجبور به عقب نشینی کنند. در اثر ادامه دادن این حرکت ناپسند حیوان تعادلش را از دست داد و به ته دره سقوط کرد.

این هشت کوهنورد از این صحنه فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. انتشار این ویدئو تأسف کاربران را برانگیخت.

تفریح زشت هشت کوهنورد، جان خرس را گرفت
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
11
0
خب شاید اگه این خرس بالا میرسید به کوهنوردان حمله میکرد شاید از خودشان دفاع کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
1
عجب نفهم هايي هستن اينا! لازم نكرده از اين به بعد برن كوهنوردي هر كي جنبه نداره از اين به بعد نره! لطفا شناسايي و جريمه بفرماييد!
در ضمن كامنت گذار عزيز به جثه اين خرس نگاه كن ببين كوچكتر از اين حرف هاست كه بتونه به كسي آزار برسونه! بهتره به جاي لاپوشاني زشتي و غلط هاي كار كساني كه به محيط زيست آسيب مي رسونن به فكر تصحيح رفتار و حفاظت از محيط زيست ايران باشيم!
هشت تا كوهنورد الدنگ بي خاصيت اگه نمي تونن قدر محيط زيست رو بدونن بهتره با اين بي جنبه بازي ها اصلا به سمت كوه و كوهنوردي نرن! وارد قلمرو حيوانات براي تفريح و سرگرمي و به اصطلاح ورزش مي شن و بعد حيوان بيچاره رو مي كشن و حالا دلسوزي هم براشون مي شه!
براي صد هزارمين بار از قلمرو حيوانات عقب نشيني كنيد! غذا كه نذاشتيم بخورن حداقل بذاريم با شكم گرسنه در محل زندگيشون با امنيت بيشتري زندگي كنن!
اگر نمي تونيد در ارتفاعات وجود يك خرس رو در خونش تحمل كنيد! پاتون رو قلم كنين بتمرگين تو خونه و تخمه بشكنينو فيلم ببينين! بلكه اين خرساي مادر مرده از شر ديوانگي امثال شما به اصطلاح كوهنوردها يه نفسي بكشن!
خدا رو شكر هر روز شصت تا ماشين صحرا پيما هم عازم بيابونا شدن تا اكوسيستم اونجا هم از مردم آزاري بي نصيب نمونه! هر كي جنبه نداره نره طبيعت گردي!
طبيعت از شر بي فكري و نفهمي يه عده داره قلوه كن مي شه و از بين مي ره! ولي جون ما بالا اومد و هنوز نتونستيم حفاظت كنيم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
3
0
بازم ملت ما جوگیر شدند بخاطر حمایت از حیوانات واقعا شاید خرس بهشون حمله میکرده!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار