واژگونی خودروی حامل دانش آموز و آموزگار در یاسوج
کد خبر: ۹۱۸۵۴
تاریخ انتشار: 2017 November 16    -    ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
 رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی پژو 405 در جاده "منتنگون" نزدیک به اولین تونل استان و مصدوم شدن 7 دانش آموز و آموزگار خبر داد .

جلال پوران فرد ، با بیان اینکه این حادثه در ساعت 9 و 22 دقیقه صبح امروز پنجشنبه، 25 آبان ماه به وقوع پیوست، گفت: در این خودرو 7نفر سرنشین حضور داشتند که 6 نفر از این سرنشینان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند .

وی بیان کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه که راننده و معلم دانش آموزان بود از انتقال و خدمات اورژانس ممانعت کرد .

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در پی اعلام این خبر یک دستگاه آمبولانس از پایگاه لوداب به محل حادثه اعزام شد .

پوران فرد تصریح کرد: اولین کد در صحنه با توجه به شلوغی، مدیریت صحنه و تریاژ را انجام داد اما به دلیل عدم وجود سطح هوشیاری و نبض یکی از مصدومان که دانش آموز 12ساله ای بود CPR را شروع و درخواست بالگرد هوایی کردند .

وی ادامه داد: بالگرد اورژانس در مسیر جاده، مصدوم را از آمبولانس 115تحویل و در زمان انتقال توسط پرسنل بالگرد، مانیتورینگ و عملیات احیاء تا بیمارستان ادامه داشت .

رئیس مرکز حوادث وفوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 5 مصدوم دیگر این حادثه توسط آمبولانس اورژانس و یک مصدوم توسط بالگرد به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد .

پوران فرد اضافه کرد: حال عمومی پنج مصدوم انتقال یافته توسط آمبولانس مساعد گزارش شده است اما مصدوم بالگرد با سطح هوشیاری 3 به اورژانس بیمارستان انتقال داده شد.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار