به پیشنهادهای دوربینی سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازید
کد خبر: ۹۱۶۹۲
تاریخ انتشار: 2017 November 15    -    ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
بنابراین؛ اگر به دنبال خرید یک دوربین DSLR جدید هستید، باید در میان مدل‌های کانن، نیکون و پنتاکس به دنبال یک مدل مناسب نیازتان باشید. در این مطلب، می‌خواهیم خیلی ساده و مختصر؛ پیشنهاداتی برای خرید دوربین DSLR به مبتدیان و حرفه‌ها بدهیم؛...
به پیشنهادهای دوربینی سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازید به گزارش «تابناک باتو»؛ شرکت‌های سازنده دوربین، در سال ۲۰۱۷ همان رویه سال پیش را ادامه دادند.

شرکت‌هایی مانند سونی، فوجی‌فیلم، پاناسونیک، المپیوس و نظایر این‌ها دوربین‌های بدون آیینه جدیدی روانه بازار کردند. آن سوی بازار؛ شرکت‌هایی مانند کانن، نیکون و پنتاکس دوربین‌های DSLR جدیدی معرفی کردند.

بنابراین؛ اگر به دنبال خرید یک دوربین DSLR جدید هستید، باید در میان مدل‌های کانن، نیکون و پنتاکس به دنبال یک مدل مناسب نیازتان باشید. در این مطلب، می‌خواهیم خیلی ساده و مختصر؛ پیشنهاداتی برای خرید دوربین DSLR به مبتدیان و حرفه‌ها بدهیم؛

دوربین DSLR اقتصادی:Canon EOS Rebel SL2

به پیشنهادهای دوربینی سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازید 
اگر می‌خواهید عکاس‌هایی بهتر از اسمارت‌فون‌ها بگیرید و از مزایای یک دوربین DSLR بهره ببرید ولی پول زیادی خرج نکنید؛ دوربین کانن EOS Rebel SL2 یکی از بهترین‌های سال ۲۰۱۷ است.

این دوربین یک سنسور ۲۴.۴ مگاپیکسلی از نوع APS-C CMOS دارد و به یک پردازشگر تصویر DIGIC 7 مجهز شده است که می‌تواند تصاویری دقیق در هر شرایط نوری ثبت کند. دقت تصویر این دوربین فول‌ اچ‌دی ۱۰۸۰p است و با همین دقت می‌توانید ویدیو ضبط کنید.

یک فوکوس سریع خودکار نه مرحله‌ای دارد و از یک فوکوس مطمئن برای سیستم‌های Dual Pixel CMOS AF در هنگام فیلم‌برداری و تمرکز روی یک سوژه سود می‌برد.

یک نمایشگر ۳ اینچی لمسی کاملا متحرک و مناسب برای عکاسی سلفی دارد و مجهز به سیستم‌های ارتباطی بلوتوث، وای‌فای و NFC است. با این امکانات ارتباطی می‌توان به سرعت یک عکس یا ویدیو را روی اینترنت یا شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کرد.

وزن دوربین EOS Rebel SL2 کانن حدود ۴.۶ گرم است و کوچک‌ترین و سبک‌ترین دوربین این فهرست پیشنهادی ما محسوب می‌شود. برای افرادی که دایم در حال حرکت و جابه‌جایی یا مسافرت هستند؛ دوربین قابل حمل مناسبی محسوب می‌شود.

در نهایت قابلیت Feature Assistant این دوربین به بسیاری از مبتدیان کمک می‌کند؛ درگیر بسیاری از تنظیمات و عملکردهای دوربین نشوند ولی عکس‌هایی زیبا بگیرند!

قیمت این دوربین روی سایت آمازون ۷۰۰ دلار است. در ایران حدودا ۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
 
دوربین DSLR میان‌رده: Pentax KP و Nikon D7500

اگر بخواهید کمی بیشتر برای دوربین DSLR هزینه کنید؛ دو انتخاب خوب پیش‌روی شما قرار دارد.

Pentax KP یک دوربین با سنسور ۲۴.۳ مگاپیکسلی از نوع APS-C CMOS و پردازشگر تصویر ۱۴ بیتی PRIME IV است. این سنسور و پردازشگر برای عکاسی طیف وسیعی از شرایط نوردهی (ISO 100-819200) مناسب هستند.
به پیشنهادهای دوربینی سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازید 

برای افزایش کیفیت تصاویر از سیستم لرزه‌گیر دست ۵ مرحله‌ای ۵-Axis Shake Reduction II استفاده می‌کند. به علاوه، تنظیمات Pixel Shift Resolution می‌تواند در هر پیکسل یک عکس؛ چهار شات از هر سوژه را با یکدیگر ترکیب کند تا به بهترین پیکسل تمام رنگی دست یابد.

با سیستم SAFOX 11 AF می‌تواند ۲۷ فوکوس نقطه‌ای (۲۵ نقطه از نوع کراس یا ضربدری) داشته باشد در حالی که تصاویر با سرعت بالای ۷ فریم در ثانیه ثبت می‌شوند. برای افزایش تعداد فریم‌ها می‌تواند از فرمت فشرده‌سازی RAW استفاده کرد تا ۸ فریم در ثانیه عکس‌برداری شود.

دقت تصویر این دوربین full HD 1080p به همراه قابلیت تایم لپس روی ۴K است. یک ویژگی بسیار خوب دوربین KP، قابلیت تعویض دستگیره دوربین و انتخاب یکی از سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ است.

قیمت دوربین Pentax KP روی سایت آمازون ۱۰۰۰ دلار است.

اما انتخاب دوربین DSLR میان‌رده بعدی؛ نیکون D7500 است که در مرز یک دوربین حرفه‌ای و ایده‌آل برای کاربران قرار دارد. سنسور این دروبین ۲۱.۵۱ مگاپیکسلی از نوع APS-C CMOS است و یک پردازشگر تصویر EXPEED 5 با حساسیت نور کم دارد که می‌توان تا ISO 1640000 ارتقا داد.
به پیشنهادهای دوربینی سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازید 

این دوربین می‌تواند در هر ثانیه ۸ تصور پیاپی را ثبت کند و یک سیستم پردازش RAW داخلی با کیفیت تصویر و فیلم‌برداری ۴K دارد. به راحتی می‌توان با این دوربین فیلم‌های ۴K UHD با کیفیت بالا برای رقابت با بهترین دوربین‌های بازار رکورد کرد.

سیستم فوکوس خودکار ۵۱ نقطه‌ای Multi-CAM 3500FX II را استفاده می‌کند و یک صفحه‌نمایش ۳.۲ اینچی لمسی دارد.

از سیستم‌های Scene Recognition System و ۳D Color Matrix Metering III برای محاسبه و ارزیابی میزان نوردهی و تعادل رنگ سفید در تصاویر سود می‌برد. مجهز به امکانات ارتباطی وای‌فای و BLE یا بلوتوث با مصرف انرژی بسیار کم است.

قیمت دوربین نیکون D7500 روی سایت آمازون حدود ۱۲۴۷ دلار است. در ایران حدود ۵.۵ میلیون تومان است.

دوربین DSLR ایده‌آل: Canon 6D Mark II

دوربین ۶D Mark II کانن یک انتخاب سریع و جذاب یا ایده‌آل برای کاربرانی است که می‌خواهند یک دوربین DSLR جدید عرضه شده در سال ۲۰۱۷ خریداری کنند
 
به پیشنهادهای دوربینی سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازید 

سنسور این دوربین فول فریم و بی‌نقص است اما می‌توان برای آن مجموعه‌ای از لنزهای حرفه‌ای بازار را خریداری کرد تا برای هر نوع عکاسی مجهز شود. سنسور CMOS فول فریم ۲۶.۲ مگاپیکسلی این دوربین به همراه پردازشگر تصویر DIGIC 7 امکان ثبت عکس‌هایی با بالاترین کیفیت و دقت را فراهم می‌کنند.

در هر ثانیه می‌توان ۶.۵ عکس با کیفیت بالا ثبت کرد. به طور پیش‌فروش روی حساسیت نور ISO 100-40000 تنظیم شده است اما می‌توان را به ISO 50-102400 گسترش داد تا برای هر نوع شرایط مختلف نوردهی آماده باشد.

سیستم فوکوس خودکار آن ۴۵ نقطه‌ای است و می‌تواند ویدیوهایی فول اچ‌دی تا حداکثر ۶۰p ضبط کند در حالی که سیستم‌های Dual Pixel CMOS AF و تثبیت‌کننده تصویر ۵ محوره می‌توانند وضوح تصویر را روی بالاترین کیفیت نگه دارند.

می‌توان با این دوربین تایم لپس‌های UHD 4K گرفت و از یک وقفه‌سنج خودکار و توکار دوربین سود می‌برد. یک نمایشگر ۳ اینچ LCD با قابلیت لمس و فوکوس لمسی در هنگام تصویربرداری دارد. امکانات ارتباطی آن شامل وای‌فای، GPS، بلوتوث و NFC هستند تا بتوان سریعا تصاویر و ویدیوها را روی مدیوم‌های دیگر به اشتراک‌گذاری گذاشت.

قیمت این دوربین روی سایت آمازون ۲ هزار دلار است اما در ایران حدود ۷.۱ تا ۷.۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دوربین DLSR حرفه‌ای: Nikon D850

این دوربین در شهریورماه معرفی شده و رقیب جدی دوربین کانن ۵D Mark IV و شاید بهتر از آن است. از یک سنسور پیشرفته و جدید BSI CMOS با دقت ۴۵.۷ مگاپیکسلی سود می‌برد و موتور پردازش تصویر آن EXPEED 5 است.

به پیشنهادهای دوربینی سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازید 
میزان حساسیت نور آن ۲۵۶۰۰-۶۴ ISO است که تا میزان ISO 32-102400 قابل گسترش است. از سیستم فوکوس خودکار ۱۵۳ نقطه‌ای سود می‌برد که ۹۹ تای آن‌ها متقاطع هستند.

قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری ۳۰ فریم در ثانیه با فرمت UHD 4K را دارد. همچنین قابلیت تایم لپس با کیفیت‌های ۴K و ۸K دارد.

نیکون با استفاده از فناوری‌های جدیدی که روی دوربین D850 به کار گرفته است؛ امکان عکس‌برداری با رزولوشن بالا، گستره دینامیکی عالی و قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای فراهم می‌کند. این دوربین قدرت ثبت ۷ فریم پیاپی در یک ثانیه را دارد. در صورت استفاده از قابلیت گریپ باتری، این سرعت به ۹ فریم در ثانیه می‌رسد.

صفحه‌نمایش این دوربین ۳.۲ اینچی با ۲.۳۵۹ میلیون پیکسل است. این نمایشگر لمسی با قابلیت تیلت (چرخش حول محور عمودی خود) است.

از دو درگاه کارت حافظه SD و XQD به همراه NFC، وای‌فای و بلوتوث BLE برخوردار است.

قیمت این دوربین روی سایت آمازون ۳۳۰۰ دلار است. در ایران حدودا ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
یک پزشک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار