طرز تهیه‌ی سالاد کول اسلو با سیب سبز
کد خبر: ۹۱۶۴۱
تاریخ انتشار: 2017 November 15    -    ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
سالاد کلم یا «کول اسلو» از معروف‌ترین سالادهایی است که در دنیا تهیه و سرو می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد. پایه‌ی اصلی این سالاد انواع کلم به همراه هویج است اما مدل‌های مختلف دیگری نیز از این سالاد تهیه می‌شود. امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی سالاد کول اسلو با سیب سبز آشنا کنیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این سالاد خوشمزه، ما را همراهی کنید.
طرز تهیه‌ی سالاد کول اسلو با سیب سبز
اختصاصی تابناک باتو؛ سالاد کلم یا «کول اسلو» از معروف‌ترین سالادهایی است که در دنیا تهیه و سرو می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد. پایه‌ی اصلی این سالاد انواع کلم به همراه هویج است اما مدل‌های مختلف دیگری نیز از این سالاد تهیه می‌شود. امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی سالاد کول اسلو با سیب سبز آشنا کنیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این سالاد خوشمزه، ما را همراهی کنید.

طرز تهیه‌ی سالاد کول اسلو با سیب سبز

مواد لازم:

کلم بنفش خرد شده: 2 پیمانه
کلم سفید خرد شده: 1 پیمانه
سیب سبز رنده شده: 1 عدد
هویج رنده شده: 1 عدد بزرگ
ماست: یک و نیم پیمانه
سس مایونز: 3 قاشق غذاخوری
سس خردل: یک قاشق غذاخوری
عسل: 2 قاشق غذاخوری
نمک: نصف قاشق چایخوری
رنده‌ی پوست لیموترش: به میزان دلخواه

طرز تهیه:

کلم سفید و بنفش را به همراه هویج و سیب رنده شده در ظرفی ریخته و با یکدیگر مخلوط می‌کنیم. در ظرفی جداگانه، ماست را به همراه سس مایونز، عسل، سس خردل، نمک و رنده‌ی پوست لیموترش، ریخته و خوب هم می‌زنیم تا کاملا یکدست شود.

سس به دست آمده را به مخلوط کلم و سیب اضافه کرده و خوب هم می‌زنیم.سالاد را در ظرف سرو آن ریخته و به دلخواه تزیین می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: fatafeat
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار