رسوایی جدید «بوش پدر» +عکس
کد خبر: ۹۱۶۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 14    -    ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
در حالی که که تاکنون چند زن آمریکایی «جورج بوش پدر» را به آزار جنسی متهم کرده‌اند، یک زن اهل تگزاس هم اعلام کرده مورد آزار جنسی رئیس‌جمهور اسبق و 93 ساله آمریکا قرار گرفت.

زن ۳۰ ساله آمریکایی به نام «روسیلین کاریگان» می‌گوید که در سن ۱۶ سالگی، توسط «جورج اچ دبلیو بوش» رئیس‌جمهور اسبق این کشور مورد آزار جنسی قرار گرفت.

 


در حالی که که تاکنون چند زن آمریکایی «جورج بوش پدر» را به آزار جنسی متهم کرده‌اند، یک زن اهل تگزاس هم اعلام کرده مورد آزار جنسی رئیس‌جمهور اسبق و 93 ساله آمریکا قرار گرفت.

طبق گفته «روسیلین کاریگان» در سال 2003 و وقتی که او 16 سال داشت، با «جورج اچ دبلیو بوش» چهل و یکمین رئیس‌جمهور آمریکا دیدار داشت؛ دیداری که در نشستی با حضور خانواده‌ این دختر و جمعی دیگر از افراد در تگزاس انجام شد.

بنا به گفته این زن آمریکایی، بوش پدر در جریان گرفتن عکس یادگاری، او را مورد آزار جنسی قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، تاکنون شش زن، جورج بوش پدر را متهم به آزار و اذیت جنسی کرده‌اند.

پیش از این، رسانه‌ای شدن ماجرای آزار جنسی یکی از زنان آمریکایی توسط جورج بوش پدر، عذرخواهی او را درپی داشت.

فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
5
در آمریکا برخورد دست به بدن فرد دیگر هم عمل جنسی حساب میشود. منظور دختر مزبور این نیست که مورد تجاوز قرار گرفته، بلکه موقع گرفتن عکس جورج بوش دستش را روی شانه او انداخته بدون اینکه از او اجازه بگیرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
7
1
اسماعيل ديروز مردم بخاطر بسيار زياد شدن تجاوز جنسي تو امريكا تظاهرات كردن ، انوقت توي بيچاره از اينور دنيا مي خواهي فاسد بودن امريكا را سرپوش بزاري و طاهر جلوش بدي؟ خنده دار و چندش آوره كلماتتون
اسماعیل
|
United States
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
من خودم سالهای زیادی است که در آمریکا زندگی میکنم. باور کنید تجاوز جنسی به معنای واقعی در آمریکا به ندرت صورت میگیرد، چونکه اسم و محل سکونت افراد متجاوز در اختیار عموم قرار میگیرد تا همه مراقب باشند. اولا تجاوز جنسی واقعی در آمریکا میتواند حبس ابد داشته باشد حتی اگر طرف به زن قانونی خود تجاوز کند. دوما تجاوزهای غیر واقعی مانند لمس دست و یا گفتن حرفهای جنسی نیز به نوعی تجاوز حساب شده و محکومیت حبس دارد و تازه این افراد پس از آزادی اسم و آدرسشان در معرض عموم قرار میگیرد. وقتی خانه ام را خریدم پلیس آدرس کسی را که در فاصله 3 مایلی (حدود 5 کیلومتری) زندگی میکرد و سابقه قصد تجاوز را داشت به ما داد تا بچه ها مراقب باشند. خواهرهاي من که برای مسافرت به آمریکا می آیند میگویند که مردان آمریکایی اصلا به زنان نگاه نمیکنند (به جز عربهای مقیم اینجا) و به همین خاطر احساس آرامش میکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار