بازیگر «زیر آسمان شهر» با واکر راه می‌رود
کد خبر: ۹۱۵۶۵
تاریخ انتشار: 2017 November 14    -    ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: ملکه رنجبر از چند روز گذشته با روند بهبود جسمی خوبی روبرو شده و شروع به راه رفتن با واکر کرده است و می تواند به تنهایی بایستد همچنین پزشکان نیز بعد از بررسی در هفته گذشته از عمل و پیشرفت جسمی مادرم رضایت داشتند.

وی درباره وضعیت روحی این بازیگر اظهار کرد: مادرم در دوره نقاهت قرار دارد و به طور طبیعی عمل باز قلب وی را دچار افسردگی کرده است به همین خاطر باید به تدریج با حضور دوستان و همکارانش کمک کنیم که دوره افسردگی روحی را پشت سر گذاشته و با دیدن دوستان و همکاران حالش بهتر شود.

ایروانی درباره نتیجه آزمایشاتی که در هفته گذشته انجام شد، توضیح داد: روند و نتیجه آزمایشات مادرم خوب بود فقط مقدار کمی تنگی نفس داشت که دلیل آن اختلالات در ریه وی بود و توسط پزشکان درمان شد.

فرزند ملکه رنجبر ادامه داد: با درمان این اختلال مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر در کنار بازسازی جسمی، تقویت روحی مهم ترین مسئله برای سلامتی مادر است که امیدوارم دوستان و همکاران او و خبرنگاران با حضور خود باعث تقویت روحی ملکه رنجبر شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ملاقات این هنرمند آزاد است و در به روی همه هنرمندان و اهالی رسانه باز است و مادر هم از نظر روحی و قلبی از دیدار همه خوشحال می شود.


میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار