سرنوشت پخش «کلاه قرمزی» از زبان احسان کرمی
کد خبر: ۹۱۵۵۷
تاریخ انتشار: 2017 November 14    -    ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
احسان کرمی درباره وضعیت پخش «کلاه قرمزی» و اینکه چه اتفاقات جدیدی برای آن رخ خواهد داد، بیان کرد: ما خیلی خوشحال می شویم اگر یک نفر در این زمینه به ما اطلاع دهد. هیچ کس از مسایل و اتفاقات اطلاعی نمی دهد و من نمی دانم که چه کسی در جریان است. عوامل خود پروژه از جمله ایرج طهماسب، مشاور پروژه و ما که بازیگران مجموعه هستیم هیچی نمی دانیم که چه اتفاقی برای «کلاه قرمزی» خواهد افتاد.

صداپیشه نقش «عزیزم ببخشید» درباره کلاه قرمزی که برای نوروز ۹۶ ساخته شد، اظهار کرد: ما برای پر کردن جای خالی دنیا فنی‌زاده و اینکه روحش شاد باشد با انگیزه بیشتر کار کردیم و بهترین «کلاه قرمزی» همه سال ها را ساختیم. کسی نمی داند ما چه انرژی ای برای این مجموعه گذاشتیم و کسی هم نمی داند تکلیف این پروژه چیست.

وی درباره بلاتکلیفی برخی از پروژه های سازمان یادآور شد: چندی پیش تبلیغ سریال «سرزمین کهن» دوباره روی آنتن رفت و من نمی دانم چرا پخش نشد. اصلا متوجه نمی شوم که در سازمان صداوسیما چه خبر است البته خدا را شکر شنیدم بعضی از برنامه ها از جمله برنامه رادیویی «جمعه ایرانی» با همت آقای دارابی معاون استان ها دوباره قرار است روی آنتن برود.

کرمی درباره این اتفاقات که به یک روال در سازمان صداوسیما تبدیل شده است، بیان کرد: سلیقه و نبودن یک ساختار مناسب در شبکه ها و سازمان صداوسیما موجب می شود که این اتفاقات رخ دهد. بسیاری از اتفاقات در سازمان براساس اعمال سلیقه است که ممکن است مدیری برنامه ای را دوست داشته باشد و برعکس دوست نداشته باشد.

وی اضافه کرد: من بسیار مشتاقم که حداقل خودم یک پلان از «کلاه قرمزی» را ببینم و دلم برای همه آن زمان و انرژی که صرف شد، می سوزد چراکه تنها عشقمان این بود که مردم در نوروز بخندند و لذت ببرند.

کرمی در واکنش به اینکه با انرژی که برای این کار صرف شد برای فصل بعد هنوز انگیزه دارند یا خیر؟ عنوان کرد: اگر قرار باشد من به مسایل دلسردکننده فکر کنم باید دست از کار بکشم ولی من دلسرد نمی شوم چون احساس می کنم اگر بخواهم شانه خالی کنم سنگر دیگری خالی شده است و اگر هم همه ما احساس دلسردی کنیم دیگر چه کسی فعالیت داشته باشد؟

این مجری در بخش دیگری از سخنانش درباره اجرا در تلویزیون و اینکه می تواند به صورت زنده اجرا داشته باشد یا خیر؟ توضیح داد: خدا شاهد است که من اطلاعی ندارم و حتی کلمه ای به من بیان نشده است که آیا در زمینه اجرا ممنوع الفعالیتم یا می توانم اجرا داشته باشم. سازمان افطاری می دهد و همه مجریان را دعوت می کند اما از من دعوتی به عمل نمی آید و حتی در همین حد هم مرا مجری خود نمی داند.

کرمی در پایان درباره منع فعالیت برخی مجریان و اینکه خیلی وقت ها اطلاعی در این زمینه ندارند، اظهار کرد: ما مجریان پر از ندانستن هستیم و از بسیاری از مسایل اطلاعی نداریم.

فردا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار