راز موفقیت برندهای مشهور در ایران
کد خبر: ۹۱۳۵۴
تاریخ انتشار: 2017 November 13    -    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

راز موفقیت برندهای مشهور در ایران 

تحقیق و بررسی درباره عملکرد برند های موفق میتواند برای طراحی یک کسب و کار جدید بسیار مفید و موثر باشید.

امروز جوانان باهوش که آرزوهای بزرگی برای موفقت در سر دارند همواره بدنبال ایده هایی برای موفقیت جستجو می کنند تا از هر روزنه برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنند.

یکی از کارهایی که این اشخاص انجام میدهند دنبال کردن اخبار استارت آپ ها و برندهای محبوب و بزرگ ایرانی و خارجی است. در اخبار برندهای پرطرفدار ایده های بسیاری نهفته است که میتواند برای یک جوان با آی‌کیو بالا جرقه طراحی یک استارت‌آپ جدید باشد.

آنها از اخبار و داستان های موفقیت استارت‌ آپ های پیشرو و برندهای بزرگ متوجه میشوند که کدام ایده ها درحال رشد و موفقیت هستند ، کدام بازار ها برای کسب درآمد بهتر هستند و چه کالا ها و خدماتی بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته اند.

بنابراین برای کشف راز موفقیت برندهای مشهور همواره در طول زمان تمامی اخبار و حواشی درباره برند ها و کارآفرینان موفق را از طریق رسانه های دیجیتالی معتبر مانند خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید دنبال میکنند تا بخش مهمی از اطلاعات مورد نیاز برای طراحی استارت آپ و برند خود را بدست آوردند.

اما چطور میتوانیم در کمترین زمان ممکن از تازه ترین اخبار برندها و استارت آپ ها خبر دار شویم ؟

بهترین راه مراجعه به وب سایت خبری ویرلن به آدرس www.virlan.ir است.

وب سایت خبری ویرلن بطور تخصصی آخرین اخبار برند ها و استارت آپ های برتر ایرانی را منتشر میکند.

در این پایگاه خبری، اخبار ارائه شده توسط روابط عمومی شرکت های بزرگ و استارت آپ های هوشمند در بخش های متنوع براساس صنایع مختلف دسته بنده شده است تا بازدید کنندگان بتوانند براحتی از جدید ترین خدمات و محصولات آنها شده خبر دار شوند.

در واقع شرکت ویرلن اخبار و رپورتاژ آگهی برندهای برتر را تهیه و در خبرگزاری های معتبر و سایت های خبری پربازدید منتشر میکند و همچنین در وب سایت خبری ویرلن قرار میدهد تا طرفداران این برند ها و محققان جوان بتوانند همواره راحت تر و سریع تر از این اخبار مطلع شوند.

راز موفقیت برندهای مشهور در ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار