عکس سلفی با هیتلر در اندونزی جنجال بپا کرد
کد خبر: ۹۱۳۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 12    -    ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
اتفاقی باورنکردنی در کشور اندونزی رخ داده است .سلفی گرفتن گردشگران با مجسمه مومیایی هیتلر دیکتاتور مشهور آلمان باعث بر انگیخته شدن خشم مردم شد و مسئولان موزه مجبور به برداشتن مجسمه از موزه شدند.وقتی در سراسر جهان واکنش‌های گسترده‌ای به این موضوع ایجاد شد، موزه هنر آرچا استوارت متوجه شد که ناخواسته اهانت کرده است. دست‌اندرکاران این موزه گفتند قصدشان آموزش و آگاهی‌رسانی بوده است. جیمی مصباح، مدیر اجرایی این موزه به خبرگزاری فرانسه گفت نمی‌خواسته کسی را خشمگین کند.

عکس سلفی با هیتلر در اندونزی

عکس‌ها و سلفی‌های بازدیدکنندگان این موزه در جوجاکارتای جاوه با مجسمه آدولف هیتلر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. از جمله این عکس‌ها، عکس گروهی از پسرها با یونیفورم نارنجی است که سلام نازی می‌دهند.


با اینکه به گفته مسئولان این موزه هیچ‌کدام از بازدیدکنندگان موزه در این مورد شکایت نکرده‌اند، این مجسمه و حواشی آن بسیاری را در سراسر دنیا آزرده است.
ربی ابراهیم از سازمان حقوق بشر یهودی مرکز سایمون ویسنتال به آسوشیتدپرس گفت همه ابعاد این ماجرا غلط است، پیدا کردن واژه برای توصیف میزان تحقیرآمیز بودن این ماجرا بسیار دشوار است. عکس پس‌زمینه از اردوگاه آشویتس چندش‌آور است و به مسخره گرفتن قربانیانی است که به این اردوگاه رفتند و هرگز بازنگشتند.
کمتر از یکسال قبل هم یک کافی‌شاپ با تم و حال و هوای آلمان نازی در باندونگ جاوه بسته شد.

ایران آنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خان محمدعلی آقا
|
United States
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
یعنی هیتلر از شارون و صدام و خیلی های دیگه بدتر بود من که فکر نمی کنم واقعا بدابه حال کشورهایی مثل اندونزی که سلطه سیاست های غرب رو اینچنین پذیرفته اند و بدا به حال آن آزادی بیانی که از زبان هیلاری کلینتون ، اگر فیلم اهانت به پیامبر مسلمانان را بایکوت می کردند ، به آن خدشه وارد می شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
کلا رسانه های دنیا دست یهودیهاست وقتی اعتراض می کنند به نظر میرسه دنیا اعتراض کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار