پاسخ علی کریمی به بیانیه فدراسیون فوتبال
کد خبر: ۹۱۲۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 11    -    ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
 علی کریمی در پاسخ به بیانیه فدراسیون فوتبال در اینستاگرامش پستی را منتشر کرد که متن آن را در زیر میخوانید :

آقای تاج و یاران با وفایش ، عارضم خدمتتون که من نیازی به اطلاعات بیشتر ندارم که وقتی پای شما و یاران با وفاتون وسط باشه ، من بی سواد حداقل از این فوتبال یه تجاربی دارم که امثال تو و همدستات توی خواب هم نمیتونید تجربه کنید . چند مورد بود که باید در جریان بذارمتون ، هرچند میدونم این اطلاعیه کار شما نیست !

افتخار کنید که بعد سه سال تونستین به لطف afc با من و بقیه بازیکنان تسویه کنید . این همون کار ماندگاری بود که کردین و ما نمیدونستیم . (دوستان عزیز به تاریخ حکم من توجه کنین لطفا)

گفتین حقوق نمیگیرین ، خوبه ، ولی اگه منافع تو و همکاراتون در چیز دیگه ای نیست چرا ول نمیکنید شانس رو به نفر دیگه ای بدید ؟

بی زحمت لطف کنید قرارداد هایی که در زمان دار و دسته ی شما بسته شده رو برای شفاف سازی منتشر کنید . کمااینکه زودتر باید این کار رو میکردید . از قبیل قرارداد سرمربی تیم ملی ، قرارداد توپ های ال اشپورت ، قرارداد لباس های ال اشپ.رت ، قرارداد تبلیغ های محیطی ، قرارداد توپ جدید دربی استار ، لیست مسئولینی که بابت جام جهانی ۲۰۱۴ پاداش گرفتن و مبلغشون و ... ؟! حرف هایی که زدم نکات پیش پا افتاده این فوتبال بی در و پیکر بود . اگه قرار باشه همه حقایق گفته بشه ، یاد شعری میفتم که همیشه ورد زبان همایون خان بهزادی (روحش شاد) بود . چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من . زحمت کشیدین بیانیه دادین و آخرش اینجوری نتیجه گیری کردین که این حرفا (حرف های من و امثال من) کمکی به این فوتبال نمیکند ؟! چون نرود میخ آهنی بر سنگ !! درضمن شما به جای بیانیه دادن ، بهتره یه مناظره تلویزیونی بذارین ، شما که فی سبیل الله کار میکنین کار خطایی هم که نکردین پس از چی واهمه دارین ؟ لحظه شماری میکنم برای اون لحظه ! منتظر بیانیه بعدی هستم و مطمئن باش دفعه بعد اینطوری حرف نمیزنم !


نود
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
1
علی آقای گل. یه تار موی تورو به صد تا فدراسیون نمیدیم و همیشه به یاد روزهای خوب فوتبال شما هستیم. ولی دوست عزیز شما هم اگر میدونی و نمیگی که داری خیانت میکنی!! اگه مدرک و سند معتبری داری بر شما وظیفه است که دست خیانتکار را رو کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
سلام دفاع ازفدراسیون نیست این اقاوتعدادی دیگرازنوکیسه های ورزشی که به نان ونوایی رسیده اندفقط نق میزنندوبه همه ایراد میگیرند
واقعا برای ورزش چه کرده اید؟ویاچه برنامه ای دارید؟
ثروت نه کلاس میاورد نه سوادشکرگزارخداوممنون مردم باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار