شرایط اخذ اقامت گرجستان
کد خبر: ۹۱۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 10    -    ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
با توجه به اینکه گرجستان در حال حاضر تبدیل به یک مقصد مهاجرتی در بین هموطنان گرامی گردیده است ، زمان را غنیمت شمردیم و درباره شرایط اخذ اقامت گرجستان ، از شرکت سام جورجیا که جزو با سابقه ترین شرکت های حقوقی ایرانی در گرجستان با نزدیک به یک دهه فعالیت هستند ، اطلاعاتی را کسب کردیم.

شرایط اخذ اقامت گرجستان : این روزها تب و تاب گرجستان بین هموطنان گرامی بسیار داغ شده است و بحث شرایط اخذ اقامت گرجستان ، با توجه به وضعیت این کشور زیبا ، برای اتباع ایرانی بسیار مهم شده است.

با توجه به اینکه گرجستان در حال حاضر تبدیل به یک مقصد مهاجرتی در بین هموطنان گرامی گردیده است ، زمان را غنیمت شمردیم و درباره شرایط اخذ اقامت گرجستان ، از شرکت سام جورجیا که جزو با سابقه ترین شرکت های حقوقی ایرانی در گرجستان با نزدیک به یک دهه فعالیت هستند ، اطلاعاتی را کسب کردیم.


در حال حاضر اقامت در گرجستان ، از شرایط های مختلفی قابل اخذ کردن است که در ادامه به این روش ها و شرایط اشاره می کنیم :

1 – اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در گرجستان : در این روش شخص کارآفرین با ثبت شرکت در گرجستان و راه اندازی یک کسب و کار کوچک ، می تواند کارت اقامت گرجستان را دریافت کند. معمولا در ابتدا از طریق ثبت شرکت یک اقامت موقت شش ماهه داده خواهد شد و سپس با توجه به فعال بودن کسب و کار بلند مدت تر تمدید می شود که ممکن است یکساله ، سه ساله و یا مستقیم پنج ساله تمدید گردد.


البته لازم به ذکر است که اخذ اقامت از این طریق ، شرایط خاصی را هم دارد از جمله : اجاره یا خرید ملک تجاری یا اداری ، استخدام حسابدار رسمی و راه اندازی کسب و کار واقعی .

در این روش نیازی به استخدام کارگر یا کارمند گرجی لزوما وجود ندارد.

تمدید متوالی کارت اقامت گرجستان به مدت شش سال از طریق این روش منجرب به اخذ شهروندی گرجستان خواهد شد.

2 – اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در گرجستان : در این روش شخص سرمایه گذار مبلغ سیصد هزار لاری ( لاری واحد پول گرجستان است ) معادل حدود 120 هزار دلار آمریکا را به صورت مستقیم در گرجستان سرمایه گذاری می کند ، سپس قادر است در ابتدا اقامت دائم گرجستان را اخذ کند.

منظور از سرمایه گذاری مستقیم در گرجستان ذخیره مبلغ مذکور در حساب بانکی نیست ، بلکه موارد زیر بعنوان سرمایه گذاری مستقیم در گرجستان محسوب می شوند :

خرید سهام از بورس و اوراق بهادار در گرجستان – خرید یک ملک تجاری یا اداری به نام شرکت ثبت شده شخص متقاضی – خرید سهام یک شرکت در گرجستان و ......

3 – اخذ اقامت از طریق خرید ملک : با خرید ملک در گرجستان حداقل به میزان 35 هزار دلار آمریکا شخص متقاضی می تواند اقامت یکساله گرجستان را اخذ کند و تا زمانی که ملک در تملک وی باشد اقامت های یکساله بصورت متوالی تمدید خواهد شد.


در این روش شش سال پس از تمدید متوالی کارت اقامت ، اخذ اقامت دائم گرجستان برای شخص متقاضی میسر خواهد شد.

لازم به ذکر است که خرید ملک در گرجستان و اخذ اقامت از این طریق به هیچ عنوان منجرب به اخذ پاسپورت گرجستان نخواهد شد.

منظور از خرید ملک در گرجستان ملک مسکونی ، اداری یا تجاری می باشد و خرید زمین جزو این موارد نیست زیرا زمین جزو مستغلات محسوب می شود.

4 – اخذ اقامت از طریق تحصیلی : در این روش متقاضیان گرامی می توانند ، با ثبت نام در مدرسه ، آموزشگاه ، دانشگاه و سایر مراکز آموزش عالی در گرجستان اقامت یکساله را دریافت کنند و سپس در سال های بعد نیز با تمدید ثبت نام در مراکز آموزش عالی می توانند ، اقامت گرجستان را تمدید کنند.

در این روش در صورتی که شخص ثبت نام کننده در مراکز آموزش عالی زیر 18 سال سن داشته باشد ، یکی از والدین می توانند از طریق قیومیت وی ، اقامت گرجستان را دریافت کند.

لازم به ذکر است که طبق قوانین جاری گرجستان ، اقامت تحصیلی در گرجستان به هیچ عنوان تبدیل به اقامت دائم و شهروندی گرجستان نخواهد شد حتی اگر بیست سال و بیشتر هم تمدید شود.

5 – اخذ اقامت گرجستان از طریق ازدواج : در این روش هر تبعه خارجی با ازدواج با یک تبعه گرجی می تواند اقامت دائم گرجستان را اخذ کند و سپس معمولا دو سال پس از گذشت اقامت دائم می تواند شهروندی گرجستان را بگیرد. لازم به ذکر است که در این روش ازدواج بایستی کاملا واقعی انجام شود زیرا پلیس اطلاعات گرجستان یکی از ارگانهایی هست که بایستی اقامت دائم متقاضی را تایید کند ، و پلیس اطلاعات گرجستان روشهای بسیار پیشرفته ای در جهت اینکه ازدواج واقعی یا صوری صورت گرفته است دارند و امکان رد درخواست افرادی که به صورت صوری در گرجستان اقدام به ازدواج می کنند جهت اخذ شهروندی بسیار زیاد است.

توصیه شرکت سام جورجیا در گرجستان این است که : کوتاه ترین راه ، راه راست است.

در صورت نیاز به مشاوره با شرکت سام جورجیا می توانید از اطلاعات زیر بهرمند شوید :

جهت کسب اطلاعات دقیق تر می توانید برای مراجعه به کانال تلگرام این شرکت به آدرس :

https://t.me/samigeorgia

مراجعه کنید .

همچنین می توانید با شماره های زیر با مشاوران مجرب این شرکت تماس برقرار نمائید :

تماس با مدیر توسعه اقتصادی سام جورجیا ( مهندس سعید درویشی ) – مشاوره های اقتصادی

۰۰۹۹۵۵۹۷۷۰۱۹۳۴ ( آقای سعید درویشی ) دارای تلگرام – واتس آپ - وایبرو آیمو

تماس با مدیر عامل شرکت سام جورجیا ( مهندس محمد خالقی )

۰۰۹۹۵۵۷۱۷۴۳۶۳۶ ( آقای محمد خالقی ) دارای تلگرام – وایبر و آیمو

تلفن ثابت دفتر سام جورجیا در تفلیس:

۰۰۹۹۵-۳۲-۲۱۸۱۵۵۰

۰۰۹۹۵ کد گرجستان – ۳۲ کد شهر تفلیس – ۲۱۸۱۵۵۰ )شماره دفتر سام جورجیا(

ساعات تماس ۱۱ الی ۱۸ به وقت تهران )به جز روز یکشنبه(

آدرس دفتر سام جورجیا : گرجستان – تفلیس – خیابان آقماشنبلی ( مرجانیشویلی) – شماره ۱۴۶

No146,Aghmashenebeli ST,Tbilisi,Georgia

اکانت اسکایپ شرکت سام جورجیا:

samgeorgiaco

ایمیل شرکت سام جورجیا:

samgeorgiaco@gmail.com

صفحه اینستاگرام شرکت سام جورجیا:

www.instagram.com/samgeorgiaco

گزارش آگهی با مسئولیت سام جورجیا است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Australia
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
4
چقدر بدبخت شديم كه بايد دنبال شرايط اخذ اقامت و شهروندي از يه جايي مثل گرجستان باشيم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار