قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند+عکس
کد خبر: ۹۱۱۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 09    -    ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
 زندگی خانواده های سلطنتی، آنقدر ها هم که شما فکر می کنید راحت به نظر نمی رسد. آنها قوانین و محدودیت هایی در زندگی شان دارند که باید در هر شرایطی رعایت کنند، قوانینی که هیچ کدام از اعضای خانواده به خودش جسارت مخالفت با آنها را نمی دهد. در ادامه برخی از این قوانین را برایتان آورده ایم تا شما هم با آنها آشنا شوید.
 
اجازه ازدواج
 
اگر مردی از خانواده سلطنتی بخواهد به خواستگاری زن مورد علاقه اش برود، باید قبل از هر چیز از ملکه اجازه بگیرد. به بیان دیگر هر ازدواجی محتاج مهر تایید ملکه است. به عنوان مثال حال تمام نگاه ها روی شاهزاده هری و مگان مارکل است اما او نیز قبل از هر اقدامی، باید از ملکه اجازه ازدواج بگیرد، همانطور که شاهزاده ویلیام برای ازدواج با کیت میدلتون در سال 2010 این اجازه را گرفت.
 
 قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
 

 
کریستمس در کاخ ساندرینگهام
 
در شب سال نو، تنها افرادی از خانواده سلطنتی که متاهل یا نامزد هستند، اجازه ورود به کاخ ساندرینگهام را دارند. به بیان دیگر در شب سال نو تنها از نزدیک ترین افراد خانواده سلطنتی در کاخ ساندرینگهام پذیرایی به عمل می آید اما در شب های دیگر سال نو هر فرد می تواند برای صرف ناهار در کاخ ساندرینگهام میهمانی را دعوت کند.
 
 یکی دیگر از سنت ها در روز سال نو نیز این است که ملکه و خانواده اش باید به کلیسا روند و مراسم خود را به جا آوردند.
 
 قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
 

 
پرواز دسته جمعی
 
این مورد کاملا منطقی به نظر می رسد؛ برای حفاظت از خانواده سلطنتی، وارثان نباید با یک هواپیما و در کنار یکدیگر سفر کنند زیرا ممکن است که تمامی آنها دچار حادثه شده و آسیب ببینند و پرواز دسته جمعی تنها در صورتی امکان پذیر است که با اجازه ملکه صورت گیرد. به عنوان مثال شاهزاده ویلیام و شاهزاده جورج در تور سلطنتی خود به کانادا، استرالیا و نیوزلند، آلمان و... با یک پرواز سفر کردند.
 
 قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
 

 
سلفی، ممنوع!
 
حتما شما هم بارها دیده اید که خانواده سلطنتی دست هوادارانشان را، زمانی که برای سلفی گرفتن با آنها دراز می شود، پس می زنند. آنها ترجیح می دهند زمانی که بیرون از خانه هستند، وقت شان را صرف کارهای مهم از سلفی گرفتن بکنند. به عنوان مثال شاهزاده هری در جواب مرد جوانی که از او درخواست سلفی کرد، گفت: «من از سلفی گرفتن بیزارم. بهتر است که تو هم این عادت را ترک کنی. من می دانم که تو جوانی و طرز فکرت فرق دارد اما بهتر است که به جای سلفی یک عکس معمولی بیاندازی.» در واقع او اعتراف کرد، زمانی که خودش را میان صدها گوشی در حال سلفی گرفتن می بیند، احساس عجیب و غریب و ناخوشایندی می کند.
 
 قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
 

 
امضا کردن، ممنوع!
 
ما خانواده سلطنتی را در حال نوشتن نام شان در جاهای مختلف مانند صفحه کتاب ها یا عکس ها دیده ایم، اما امضا دادن به هوادارانشان را هرگز. این برای تمام اعضای خانواده سلطنتی یک قانون است تنها به این علت که احتمال جعل امضایشان را به حداقل برسانند. به عنوان مثال شاهزاده چارلز یک بار در جواب یکی از هوادارانش برای امضا دادن گفت: «ببخشید، اما آنها این اجازه را به من نمی دهند.»
 
 قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
 

 
به همراه داشتن یک دست لباس سیاه در سفرهای خارجی
 
یک قانونی در خانواده سلطنتی وجود دارد که طبق آن تمام اعضای خانواده سلطنتی موظف اند که هنگام سفر یک دست لباس مشکی به همراه داشته باشند تا اگر به طور تصادفی فردی از نزدیکانشان درگذشت، آماده برپایی مراسم را داشته باشند. در واقع آنها در مراسم عزا باید لباسی به رنگ مشکلی به تن کنند تا همدلی و غصه خود را نشان دهند. 
 
این قانون بارها اجرا شده است. به عنوان مثال در سال 1992، زمانی که پدر شاهزاده دیانا درگذشت، شاهزاده ولز در کوههای آلپ مشغول اسکی سواری بود. اما زمانی که این خبر را شنید، لباس های مشکی که به همراه خود برده بود را به تن کرد و راهی مراسم شد. 
 
 قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
 

 
نداشتن دیدگاه مذهبی
 
هیچ قانونی مبنی بر عدم رای دهی خانواده سلطنتی وجود ندارد. یعنی آن ها از نظر قانونی می توانند رای بدهند اما این کار را نمی کنند تا کسی آن ها را متهم به طرفداری از یکی از کاندیدها نکند. به علاوه آنها این حق را ندارد که گروه های سیاسی تشکیل دهند و از نفوذ خود برای طرفداری یا به کرسی نشاندن نظرات شان به نفع گروهی خاص استفاده کنند.
 
 قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
 

 
ادای احترام به ملکه
 
هنگام ملاقات ملکه، اعضای خانواده سلطنتی باید ادای احترام کنند که این ادای احترام برای مرد و زن متفاوت است. به این صورت که آقایان باید هنگام دیدار ملکه، از کمر خم شوند اما خانم ها باید کمی زانوهای خود را خم کرده و بدن خود را به سمت پایین بکشند. البته احتیاجی نیست که مدت زمان طولانی در این حالت بمانند، یک ادای احترام سریع هم برای نشان دادن ادب و احترام آنها به ملکه کافی ست.   
 
 قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
 

 
چگونگی نشستن
 
اگر چه قانونی برای مدل نشستن اعضای خانواده سلطنتی وجود ندارد اما معمولا خانم های این خانواده به گونه ای خاص می نشینند. بدین صورت که دو پای خود را به موازات هم در کنار یکدیگر قرار می دهند و کمی آنها را به سمتی خم می کنند. این حالت نشستن نه تنها پاها را کشیده تر نشان می دهد، بلکه نشانه فروتنی نیز می باشد. اگر به مدل نشستن کیت میدلتون و پرنسس دایانا نگاه کنید، خودتان متوجه طرز نشستن آنها خواهید شد.
 
 قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
 

 
چگونگی گرفتن فنجان در دست
 
شما تنها در مراسم ها می توانید خانواده سلطنتی را در حال نوشیدن چای در مکان های عمومی ببینید. اما طرز لیوان به دست گرفتن آنها هم قانونی دارد. در واقع آنها با 2 انگشت اشاره و شست خود بالای فنجان را می گیرند و چای را تنها از یک نقطه می نوشند تا جای رژ لب شان روی فنجان پخش نشود.
 
 قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
 

 
به حداقل رساندن رفتارهای رمانتیک در ملا عام
 
آخرین باری که شما ملکه و شاهزاده فیلیپ را در حال روبوسی با هم دیدید، یا حتی آخرین باری که کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام دست یکدیگر را گرفتند، چه زمانی بود؟ زمانی که اعضای خانواده سلطنتی در مکان های عمومی ظاهر می شوند، از این رو که نماینده سلطنت بریتانیا برای مردم هستند، از انجام برخی کارها خودداری می کنند. به عنوان مثال اگر چه ممکن است که کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام را در حال تماشای بازی مورد علاقه شان در استودیوم، دست در دست یکدیگر ببینید، اما هیچگاه در مراسم رسمی و فرمال این حالت را از آنها نخواهید دید. آنها معتقدند زمانی که در مراسم رسمی و در حال کار هستند، این رفتارهای عاشقانه و رمانتیک اصلا زیبا نیست.
 
قوانینی که خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
8
قوانین بسیار خوبی هست ..که در اکثر موارد احترام به مردم هم در آن گنجانده شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار