رویای بازیگری آقای خواننده به واقعیت پیوست
کد خبر: ۹۱۰۶۱
تاریخ انتشار: 2017 November 09    -    ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
 سینا حجاز هیچ وقت یک خواننده معمولی نبوده است. او از همان سال‌های اولیه به امضای خاص خودش در موسیقی رسیده و سبکی منحصر به فرد را در خواندن دنبال می‌کند. سینا بعد از انتشار آلبوم اولش چندین کنسرت موفق برگزار کرد اما ناگهان یک دوره عجیب و غریب را در اوج کم کاری پشت سر گذاشت. این کم کاری خود خواسته، از تکراری شدن سینا و عادی شدن سبک خوانندگی او جلوگیری کرد. ادامه این گزارش را به نقل از مجله دیده بان می‌خوانید:

رویای بازیگری آقای خواننده به واقعیت پیوست

حجازی حالا مشغول دست و پنجه نرم کردن با یک تجربه جدید است. او تصمیم گرفته شغل پدرش صدرالدین حجازی را دنبال کند و به بازیگری روری بیاورد. اولین تجربه بازیگری سینا هم در فیلم فرزاد موتمن اتفاق افتاده است. او در فیلم "سراسر شب" با الناز شاکردوست همبازی شده و یکی از دو نقش مهم این اثر را بازی خواهد کرد. سینا حجازی مدتی قبل در یک مصاحبه از علاقه فراوانش به بازیگر در سینما گفت و فاش کرد که از همان ابتدای سالهای جوانی و حتی پیش از خواننده شدن رویای بازیگری را در سر داشته است.

او در خاطراتش گفته که در سالهای نوجوانی و جوانی حتی برای بازی در نقش مقابل ترانه علیدوستی در فیلم "من ترانه 15 سال دارم" نیز انتخاب شده بود اما درنهایت پسر کارگردان جانشین او شده است.

حجازی می گوید:"بعد از آن اتفاق تصمیم گرفتم زمانی وارد سینما شوم که کسی نتواند مرا کنار بگذارد" و حالا همان زمانی است که سینا حجازی در تمام این سالها منتظرش بوده است. هواداران این خواننده از همین حالا در انتظار اکران عمومی فیلم "سراسر شب" و تماشای بازی خواننده محبوبشان هستند. البته به شرطی که او هر روز در اینستاگرامش بخشی از داستان و دیالوگ های فیلم را اسپویل نکند.
فردا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار