هوای تهران «ناسالم» برای گروه‌های حساس
کد خبر: ۹۰۸۹۰
تاریخ انتشار: 2017 November 07    -    ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای اکثر مناطق پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود تا فردا این شرایط در بیشتر مناطق شهر تهران تداوم داشته باشد.

حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از برقراری جوی نسبتا آرام طی امروز ( ۱۶ آبان) است و تنها در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: به تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی طی فردا ( ۱۷ آبان)، بیشتر ساعات به ویژه در بعد ازظهر همراه با وزش باد موثر از سمت نواحی جنوب شرقی خواهد بود. برای روز پنجشنبه (۱۸ آبان) نیز تداوم شرایط و وزش باد موثر در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود و به تدریج طی بعد ازظهر از سرعت باد کاسته می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه دما طی دو روز آینده به‌طور نسبی کاهش می‌یابد، تصریح کرد: غلظت آلاینده‌ها تا فردا کاهش نسبی می‌یابد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح با شاخص ۱۲۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود و شاخص هم اکنون نیز ۱۱۸ و همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

ایسنا
برچسب ها: کیفیت هوا ، پایتخت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار