تیم امنیتی زنانه برای محافظت از ملانیا و ایوانکا +تصاویر
کد خبر: ۹۰۷۴۵
تاریخ انتشار: 2017 November 06    -    ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
به گزارش دیلی میل؛ در مدت حضور «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، و خانواده اش در توکیو، یک تیم کاملا زنانه از نیرو‌های آموزش دیده پلیس توکیو مسئولیت حفاظت از «ملانیا» و «ایوانکا ترامپ» را بر عهده خواهند داشت.

این نیرو‌های ویژه از افسران زن تشکیل شده و لباس رسمی مشکی بر تن دارند. قرار است تیم امنیتی ملانیا و ایوانکا، از آن‌ها در برابر ابراز علاقه احتمالی از سوی دیگر زنان حفاظت کنند! به عنوان مثال اگر کسی قصد نزدیک شدن به همسر و دختر رئیس جمهور آمریکا را داشت تا به آن‌ها دسته گل و یا هدیه‌ای اعطا کند، این نیرو‌های ویژه باید مانع از انجام چنین کاری شوند.

پلیس توکیو پیش بینی کرده است تعداد زیادی از بانوان ژاپنی برای ملاقات با ملانیا و ایوانکا به محل اقامت آن‌ها عزیمت کنند و به همین دلیل برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع مزاحمت‌های احتمالی، تدارک دیده است.

گروه نیرو‌های ویژه پلیس بانوان در ژاپن برای تامین امنیت در زمان بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۰ تشکیل شد و اکنون فرصت مناسبی است تا قابلیت‌های آن‌ها برای محافظت از خانواده دونالد ترامپ به محک گذاشته شود.







ایوانکا ترامپ روز پنجشنبه وارد توکیو شد و مورد استقبال «شینزو آبه»، نخست وزیر ژاپن، قرار گرفت. آبه با گرفتن یک جشن تولد به سبک ژاپنی‌ها برای دختر و مشاور ترامپ، او را غافلگیر کرد. دونالد و ملانیا ترامپ نیز امروز وارد توکیو شدند.

در مدت حضور دونالد ترامپ در ژاپن، ۱۰ هزار نیروی پلیس (اعم از زن و مرد) مسئولیت حفاظت از امنیت وی را برعهده خواهند داشت. ترامپ پس از ژاپن و در ادامه تور آسیایی خود راهی کره جنوبی، چین، ویتنام و فیلیپین می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار