هیتلر تا چه زمانی زنده بوده است؟
کد خبر: ۹۰۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 02    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در دهه ۱۹۵۰ میلادی گزارشی دریافت کرده بود که آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی از جنگ جهانی دوم جان به در برده و در کلمبیا ساکن شده است.

به گزارش یورونیوز در گزارش دریافتی توسط سازمان «سی آی ای» فردی که از او تحت عنوان «سایملودی ۳» نام برده شده ادعا کرده است که یک مامور سابق «شوتس شتافل» (اس اس) در شهر تونخا در کلمبیا با رهبر پیشین آلمان نازی در تماس است. در این گزارش نام این مامور پیشین «اس اس» فیلیپ سیتروئن ذکر شده است.

اطلاعات مربوط به این گزارش در یکی از اسنادی منتشر شده که در روزهای گذشته از پرونده ترور جان اف کندی، رئیس جمهوری پیشین آمریکا افشا شده است.

فردی که این گزارش را به سازمان «سی آی ای» داده است به نقل از فیلیپ سیتروئن گفته است که فردی که بسیار به آدولف هیتلر شباهت دارد در تونخا زندگی می کند. این مامور سابق «اس اس» مدعی شده بود که این فرد رهبر پیشین آلمان نازی است و در یکی از محله های تونخا که بسیاری از مسئولان سابق آلمان نازی در آن زندگی می کنند، ساکن شده است.

فیلیپ سیتروئن همچنین مدعی شده بود که بسیاری از آلمانی های ساکن آن محله فردی را که شباهت ظاهری با آدولف هیتلر داشته است «پیشوا» خطاب می کردند و به او به سبک اعضای حزب نازی سلام نظامی می کردند.

این مامور پیشین گردان حفاظتی «اس اس» عکسی از خود با فردی را که شبیه آدولف هیتلر بوده، در اختیار داشته است. فردی که در این عکس در کنار فیلیپ سیتروئن بوده در ظاهر «آدولف شرایتایمایر» نام داشته است.

اسناد فاش شده از پرونده ترور جان اف کندی نشان می دهد که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا نسبت به صحت گزارش دریافتی مشکوک بوده و آن را داستانی «عالی» و یک «خیالپردازی آشکار» ارزیابی کرده است.

آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی همزمان با ورود ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی به برلین در روز ۳۰ آوریل سال ۱۹۴۵ در پناهگاه زیر زمینی دفتر صدراعظم آلمان خودکشی کرد.

خبرآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
2
0
نه راسته من خودم همسایه هیتلر تو کلمبیا بودم هروز از خاطراتش برام میگفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار