ناگفته‌هایی در مورد «ایوانکا ترامپ»، دختر اول ایالات متحده
کد خبر: ۹۰۴۲۱
تاریخ انتشار: 2017 November 02    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
 ایوانکا ترامپ حتی قبل از سال 2016 نیز به خاطر پدر ثروتمندش که غولی در دنیای املاک منهتن به شمار می آمد یک چهره ی اجتماعی شناخته شده بود اما وقتی که پدرش درکمال ناباوری و با حواشی بسیار برنده رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده شد، شهرت ایوانکا نیز از قاره آمریکا فراتر رفت.
 
بدنبال آن خیلی زود، ایوانکا از رئیس شرکت مد و لباس خود به مشاور رییس جمهور قدرتمندترین کشور جهان تبدیل گردید. اما مردم جهان واقعاً تا چه اندازه در مورد ایوانکا ترامپ اطلاعات دارند؟ در اینجا می خواهیم واقعیت هایی گفته نشده در مورد دختر اول ایالات متحده را برای شما بازگو کنیم.
 
1- اسم واقعی او ایوانکا نیست

زمانی که ایوانکا در سال 1981 از ازدواج دونالد ترامپ با ایوانا ترامپ به دنیا آمد در واقع نام مادرش را بر او گذاشتند و این اسم در شناسنامه ی او نیز ثبت گردید. در مورد این که چطور نام او به ایوانکا تغییر کرد باید بگوییم که به احتمال فراوان این اسم مستعار اوست که به خاطر ریشه ی مادرش که اهل کشور چک است برای وی انتخاب شده. علاوه بر این ایوانکا شکل صغیر اسم مادرش (ایوانا) است که در فرهنگ مردمان اهل چک چنین شیوه ی نامگذاری بسیار رواج دارد.
 
 ناگفته هایی جالب در مورد ایوانکا ترامپ

2- جنیفر لوپز از شغل مدلینگ او انتقاد کرده بود

در سن 14 سالگی ایوانکا تصمیم گرفت که از دبیرستان شبانه روزی خارج شده و آینده اش را در دنیای مد و لباس دنبال کند. او ابتدا با والدینش یک قرارداد بست و بر مبنای آن باید رضایت مسئولین مدرسه را جلب کرده و این موضوع صدمه ای به نمرات درسی و حضور او در کلاس های درس نزند. به گفته ی خود ایوانکا، قانع کردن مسئولین مدرسه بسیار سخت تر بوده و وی برای جلب رضایت آن ها دست به یک ابتکار زد. او می دانست که مسئولین مدرسه به کسی که بخواهد در رشته ی اسکی جواز المپیک را دریافت کند اجازه خروج از مدرسه می دادند و او نیز از همین موضوع استفاده کرده و به خواسته اش رسید.
 
ایوانکا بلافاصله پس از امضای قرارداد با یک کمپانی مد و لباس به نام « Elite Model Management» برای خود نامی دست و پا کرده و با کمپانی بزرگ تامی هایلفیگر در چندین مورد همکاری کرد. با این وجود به دلیل این که از رفتار دیگر مدل ها خوشش نمی آمد این کمپانی را ترک کرد. وی دیگر مدل های نوجوان این کمپانی را حیله گر، حسود، بی سواد و نازپرورده توصیف می کرد. اما حیله گری صفتی بود که همیشه به وی نسبت داده می شود به نحوی که جنیفر لوپز درباره حضور او در صنعت مد چنین گفت:" او فقط به خاطر پدرش اینجاست". بسیاری دیگر نیز بر این باور بودند که به دلیل نام خانوادگی اش هیچ گاه در این صنعت موفق نخواهد بود.

3- او نامزدهای بسیار معروفی داشته است

قبل از ازدواج با جارد کوشنر که پدر او نیز یکی از بزرگ ترین افراد فعال در حوزه املاک بود، ایوانکا با پسران بسیار سرشناسی رابطه داشت. او در سال 2006 برای مدتی با لانس آرمسترانگ، دوچرخه سوار نامدار آمریکایی وارد رابطه شده اما رابطه ی این دو خیلی زود به پایان رسید. خیلی زود او با توفر گریس وارد رابطه شد ولی این رابطه نیز خیلی زود با مشکل همراه گردید و ایوانکا خیلی زود توفر را نزد پدرش برد هر چند ادعا کرد که از این کار هدف خاصی نداشته است در نهایت او همسر کنونی اش، جارد کوشنر، را به عنوان نامزد جدیدش به پدر معرفی کرد و ترامپ نیز او را تایید نمود. ایوانکا در اغوا کردن پسران ثروتمند دختر ماهری بود.
 
 ناگفته هایی جالب در مورد ایوانکا ترامپ

4- بازیگر مورد علاقه ی او کریستین بیل است

در سال 2015، ایوانکا در برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد که علاقه ی فراوانی به یکی از بازیگران نقش بتمن دارد. وی در این باره چنین گفت:" بازیگری که بیش از همه برای همیشه دوستش داشته ام کریستین بیل است- البته کاملاً بر اساس شکل ظاهری.
 
هیچ وقت با او دیداری نداشته ام. از لحظا زیبایی شناختی کریستین بیل بی همتاست. به نظر من او بسیار خوش قیافه است. منظورم این است که او در روانی آمریکایی فوق العاده بود، بسیار جذاب". البته ایوانکا راست می گفت زیرا هشت سال قبل نیز در مصاحبه ای از عشق و علاقه ی خود به این بازیگر هالیوودی صحبت کرده بود. البته به نظر می رسد که در سال های اخیر علاقه ی او به بیل کاهش یافته و سخنان مشابهی را در مورد جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، به زبان آورده است.

5- او برای بازی در نمایشنامه «بینوایان» در برادوی تست داد

علیرغم این که هیچ سابقه بازیگری یا تجربه موسیقی نداشت اما ایوانکا گفته که برای ایفای نقیش کوزت در تئاتر بینوایان در برادوی تست داده است. البته همانطور که انتظار می رفت اوضاع خوب پیش نرفت و وی شانسی برای حضور در این تئاتر نداشت. به نظر می رسد که ایوانکا می خواسته از شهرت خود و پدرش برای باز کردن هر دری استفاده نماید.

6- او به طور کامل از تیفانی ترامپ حمایت کرده است

در حالی که ایوانکا و برادرانش به عنوان مشهورترین فرزندان ترامپ در رسانه ها شناخته می شدند اما ترامپ یک دختر کمتر شناخته شده دیگر به نام تیفانی از ازدواجش با مارلا مپلز دارد. اما علی رغم این که ترامپ به مادر ایوانکا خیانت کرده و با مپلز وارد رابطه شد، ایوانکا به خوبی با این موضوع کنار آمده و بعد از مدتی ناراحتی خواهر ناتنی اش را به عنوان عضوی از خانواده ترامپ پذیرفت.
 
 ناگفته هایی جالب در مورد ایوانکا ترامپ
 
بر اساس گزارش ها زمانی که تیفانی در دانشگاه پنسیلوانیا درس می خواند ایوانکا از پدرش خواست که یک کارت اعتباری برای وی تهیه کند. این دو در زمان رقابت های انتخاباتی دونالد ترامپ بیش از پیش به هم نزدیک شدند. به گفته ی رسانه ها وی در زمینه ی سیاست، رابطه با مردان و نحوه لباس پوشیدن نیز به خواهر کوچک خود مشاوره می دهد.

7- او در انتخابات سال 2008 به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون کمک کرد

در حالی که رقابت های انتخاباتی سال 2016 یکی از تفرقه انگیز ترین رقابت های ریاست جمهوری در تمام تاریخ ایالات متحده بود اما حضور ایوانکا در این رقابت ها بیشتر از هر چیز دیگری جالب و باورنکردنی به نظر می رسید. قبل از اینکه هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ به عنوان نامزدهای نهایی حزب های متبوع خود انتخاب شوند، ترامپ ها و کلینتون ها در واقع دوستان بسیار نزدیکی بودند. حتی ایوانکا در سال 2008 به کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون کمک مالی کرده بود.
 
اما در طول دوران رقابت های انتخاباتی سال 2016 که به درگیری های شدید لفظی بین کلینتون و ترامپ همراه بود و حتی پس از آن نیز ایوانکا همواره دوستی خود را با چلسی کلینتون، دختر هیلاری، حفظ کرده و همه جا با احترام از او یاد می کرد. وی در این مورد چنین گفته بود:" وی سال ها قبل از کمپین انتخاباتی با من دوست بود، در حین کمپین ها نیز دوست من ماند و بعد از آن نیز دوست من باقی خواهد ماند". البته در طول دوران رقابت های انتخاباتی این دو با هم صحبت نمی کردند.

8- او به کارمندان زنش مرخصی زایمان نمی داد

به عنوان مشاور کاخ سفید وی همواره در مسایل مربوط به زنان مانند مرخصی زایمان و حقوق فرزندآوری به پدرش مشاوره می دهد که هر دو در طول دوران کوتاه رهبری ترامپ شرایط خوبی نداشته اند. اما اوضاع برای ایوانکا زمانی بد شد که مشخص گردید وی با کارمندان زن باردار خود با ملایمت چندانی رفتار نمی کرده است.
 
ماریسا کراکسبرگر یک مدیر اجرایی بود که در تابستان 2013 و در حالی که باردار بود از طرف ایوانکا به او پیشنهاد کار شد و وقتی که در مورد مرخصی زایمان باحقوق از او سوال کرد ایوانکا جواب داد که او در شرکتش چنین سیاستی را دنبال نمی کند و ماریسا مجبور شد یک هفته پس از به دنیا آوردن فرزندش سر کار بازگردد.. البته سال بعد این موضوع در شرکت ایوانکا اصلاح شده و ایوانکا اعلام کرد که شرایط دیگر مادران را درک کرده و برای آن ها مرخصی زایمان باحقوق در نظر خواهد گرفت.

9- او از تاریخچه ی سوال برانگیز روابط پدرش با زنان دفاع می کند

یک ماه قبل از روز انتخابات ریاست جمهوری، نوار ویدیویی ضبط شده ای از سخنان تحقیر آمیز ترامپ در مورد زنان در رسانه ها منتشر شد. شرایط چنان بد شد که خود ترامپ نیز مجبور به عذرخواهی گردید در حالی که وی به ندرت این کار را می کرد. اما ایوانکا نیز در مصاحبه ای به کمک پدرش آمد و چنین گفت:" سخنان پدرم واقعاً نامناسب و زننده بودند و خوشحالم که او خود نیز به این موضوع اعتراف کرده و بلافاصله از خانواده من و مردم آمریکا عذرخواهی نمود".
 
البته در پشت صحنه ایوانکا بسیار خشمگین بود. در واقع ابتدا ترامپ به زبان آوردن این سخنان را رد کرده بود ولی وقتی تیم مشاوران ترامپ، از جمله ایوانکا، ویدیو را تماشا کردند ناگهان صورت ایوانکا برافروخته شده و با گریه از محل خارج شد. بعد از آن بود که ترامپ علیرغم تصمیم قبلی برای عذرخواهی نکردن تصمیم گرفت تاسف خود را از سخنانش ابراز نماید. وی بار دیگر در سال 2017 در گردهمایی بزرگی در آلمان اعلام کرد که هزاران زنانی که با پدرش همکاری کرده یا کارمند او بوده اند بدون شک حمایت و اعتقاد او به زنان را تایید خواهند کرد.
 
 ناگفته هایی جالب در مورد ایوانکا ترامپ

10- نقش او در تیم مشاوران ریاست جمهوری دردسرساز شده است

وقتی که ایوانکا در مارس 2017 به طور رسمی به عنوان یکی از اعضای اصلی مشاوران مدیریتی پدرش انتخاب شد این موضوع با مخالفت های زیادی همراه بود. حتی برخی این حرکت را برای امنیت ملی کشور خطرناک توصیف کردند زیرا خانواده ی ترامپ سرمایه گذاری های خارجی وسیعی دارند که می تواند سیاست گذاری های آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. اما وقتی که شرکت متعلق به ایوانکا شروع به همکاری با شرکت های چینی و سرمایه گذاری در این کشور کرد اوضاع بدتر نیز شد. اما کمپانی ایوانکا اعلام کرده که این موضوع تنها به مسایل تجاری مربوط شده و برای جلوگیری از سوء استفاده از نام تجاری ایوانکا چنین تصمیمی اتخاذ شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار