خلاقیت یک مادر خوش‌ذوق در طراحی پاستاهای رنگی
کد خبر: ۹۰۲۷۱
تاریخ انتشار: 2017 November 02    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
«لیندا میلر نیکلسون»، به عنوان یک مادر، تمام تلاش خود را می‌کرد تا پسرش «بنتلی» غذا بخورد. او تصمیم گرفت سبزیجات را در پاستاها مخفی کند. برای این کار، خمیر پاستا را تهیه کرد و با گرفتن عصاره‌ی سبزیجات و استفاده از رنگ آنها، طرح‌های خلاقانه‌ای را در پاستاها ایجاد کرد. وی کم کم به سراغ امتحان رنگ‌های خوراکی بیشتری رفت و کار خود را گسترش داد.
خلاقیت یک مادر خوش‌ذوق در طراحی پاستاهای رنگی
اختصاصی تابناک باتو؛ «لیندا میلر نیکلسون»، به عنوان یک مادر، تمام تلاش خود را می‌کرد تا پسرش «بنتلی» غذا بخورد. او تصمیم گرفت سبزیجات را در پاستاها مخفی کند. برای این کار، خمیر پاستا را تهیه کرد و با گرفتن عصاره‌ی سبزیجات و استفاده از رنگ آنها، طرح‌های خلاقانه‌ای را در پاستاها ایجاد کرد. وی کم کم به سراغ امتحان رنگ‌های خوراکی بیشتری رفت و کار خود را گسترش داد.

نیکلسون با الهام از الگوها و رنگ‌های موجود در طبیعت، طرح‌های گوناگونی را آزمود؛ از شکل ماه و ستاره و گل گرفته تا استفاده از طراحی‌های مشابه پارچه و یا حتی طرح کفشی که برای روز مادر، هدیه گرفته بود. در ادامه، تصاویری از این پاستاهای زیبا و رنگارنگ که هنر دست خانم نیکلسون است را با هم می‌بینیم. با ما همراه باشید.


ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: mymodernmet

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار