فروش ساعت رولکس بازیگر سرشناس به قیمت نجومی
کد خبر: ۹۰۰۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 30    -    ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
ساعت رولکس پل نیومن بازیگر سرشناس هالیوود در حراجی با قیمتی سرسام‌آور فروخته شد. جوان وودوارد همسر پل نیومن این ساعت را سال 1969 هنگام فیلمبرداری «Winning» به او هدیه داده بود.
فروش ساعت رولکس بازیگر هالیوودی به قیمت نجومیساعت رولکس پل نیومن بازیگر سرشناس هالیوود در حراجی با قیمتی سرسام‌آور فروخته شد. در یک حراجی در شهر نیویورک ساعت رولکس پل نیومن چیزی نزدیک به 18 میلیون دلار قیمت گرفت. جوان وودوارد همسر پل نیومن این ساعت را سال 1969 هنگام فیلمبرداری «Winning» به او هدیه داده بود.

فروش ساعت رولکس بازیگر هالیوودی به قیمت نجومی


نیومن که سال 2008 در 83 سالگی درگذشت این ساعت را در بعدها در مسابقات ماشین‌سواری استفاده می‌کرد. قیمت پایه ساعت در حراجی یک میلیون دلار در نظر گرفته شده بود اما در نهایت یک خریدار تلفنی ساعت را با قیمت باورنکردنی 17 میلیون و 800 هزار دلار خرید. 

این قیمت برای یک ساعت مچی در هیچ حراجی دیگری تکرار نشده است و رکوردی تازه در این زمینه محسوب می‌شود.

پل نیومن در فیلم «Winning» نقش یک راننده مسابقات اتومبیلرانی را بازی می‌کرد که در مسابقات 24 ساعته لمان شرکت می‌کند. به خواسته همسر نیومن روی بدنه ساعت جمله «با احتیاط بران» حک شد. نیومن یک بار در سال 1965 بر اثر تصادف با موتورسیکلت به شدت زخمی شده بود.

این ساعت در نهایت به جیمز کاکس نامزد دختر پل نیومن هدیه شد و اکنون صاحب تازه‌ آن ناشناس است. کاکس بخشی از مبلغ فروش ساخت را به بنیاد پل نیومن اهدا می‌کند. نیومن این بنیاد را در سال 2005 پایه گذاشت.

خبرآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
6
0
زنهای مردم هم هدیه میدهند و زن ما هم هدیه میدهد. زن سابق ایرانیم در طول 13 سال زندگی هیچ هدیه ای به من نداد. البته همسر آمریکایی به مناسبتهایی به من هدیه میدهد که دقیقا در همان سطحی است که من به او هدیه میدهم. یعنی در آمریکا وقتی همسر به همسر کادو میدهد طرف مقابل در اولین فرصت سعی میکند که آن را جبران کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
0
چه اتفاقات خوبی....چه حس خوبی...
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
1
3
اسماعیل جان الان میخوای بگی با همسر آمریکاییت خیلی خوشبختی؟ باشه ما هم باور کردیم...جرات داری یک دهم اخمی که به همسر ایرانیت داشتی به اون بکن... ببین پدرتو جلو چشمت میاره ... حجب و حیای زن ایرانی میرزه به هزارتا هدیه زن فرنگی.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
کی یاد می گیریم با مرزبندی آدم ها رو قضاوت نکنیم؟ زنان خوب مردان خوب زنان بد مردان بد در همه جا حضور دارند مختص یک نژاد و قومیت نیست...اتفاقا زنان ایرانی کم کم دارن منفعت طلب تر میشن.
پیام رضائی مقدم
|
United States
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
زن منم تا حالا برام کادو نخریده نهایتا جوراب اما همیشه انتظار طلا ازم داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار