سلبریتی‌هایی که بازداشت شده‌اند +تصاویر
کد خبر: ۸۹۸۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 28    -    ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کمی صادق باشیم! همه ما از اینکه سلبریتی ها را در حال قدم زدن بر روی فرش قرمز با لباس های شیک و زیبا و ظاهرهای مغرور و پر زرق و برق دیدیم، خسته شده ایم و ترجیح می‌دهیم ظاهر متفاوتی از آن ها ببینیم.

مثلا عکسی که در اداره پلیس از آن ها گرفته شده و نشان می دهد که این سلبریتی های ظاهراً بی نقص نیز آن قدر که فکر می‌کردیم بی نقص و سالم نیستند.در ادامه به برخی از این هنرمندان اشاره می کنیم:

سولجا بوی

سولجا بوی، خواننده سرشناس موسیقی رپ در خانه اش در هالیوود هیلز به خاطر نقض قوانین مربوط به دوره تعلیق مجازات خود دستگیر شد. پس از جستجوی فراوان در محل زندگی او، ماموران پلیس دو اسلحه را در داخل کشوی تختخواب او پیدا کردند. دلیل تفتیش خانه او این بود که گزارش هایی در این مورد به اداره پلیس رسیده بود.

سلبریتی‌ها

این خواننده 26 ساله که اسم واقعی او دیانده کوتز وی است؛ به صورت آنلاین برخی از افراد را با اسلحه تهدید کرده بود که نقض آشکار قوانین دوره ی تعلیق مجازات دو ساله او بود. در سال 2014، وی به دلیل نگهداری غیرقانونی سلاح محکوم شده و به او اعلام شد که حق مالکیت اسلحه را به مدت 24 ماه نخواهد داشت.


کریس سولز

شاید فکر کنید این قضیه یک جوک خنده دار باشد اما کاملاً واقعیت دارد . کریس سولز که خود یک کشاورز اهل آیووا بوده و در سریال تلویزیونی محبوب «مجرد» (The Bachelor) شبکه ABC حضور داشت؛ در ماه آوریل به خاطر قتل یک کشاورز دیگر دستگیر شد. بر اساس گزارش اداره کلانتری بوچانان کانتی این سلبریتی 35 ساله به دلیل سهل انگاری منجر به مرگ یک کشاورز دیگر تفهیم اتهام شد.

سلبریتی‌ها

اگر چه وی با این کار یک مجرم خطرناک شناخته نمی شد اما اسم وی در بایگانی پلیس به ثبت می رسید. ماجرا از این قرار بود که سولز در حال رانندگی با شورلت پیکاپ خود در فاصله ی 15 مایلی از منطقه آرلینگتون با یک تراکتور برخورد می کند. سولز با پای پیاده صحنه تصادف را ترک می کند و راننده تراکتور بر اثر جراحات وارده در نتیجه ی تصادف در بیمارستان بستری شده و چند روز بعد می میرد.


تراویس اسکات

در 13 می، تراویس می که یک خواننده مشهور موسیقی رپ است، به جرم آشوب در یک کنسرت زنده در راجرز آرکانزاس دستگیر شد. این کنسرت در حالی که پلیس تراویس 25 ساله را دستگیر کرد، به پایان رسید. در طول کنسرت، این خواننده سرشناس که نام واقعی او ژاک وبستر است تماشاگران را ترغیب کرد که روی صحنه بپرند. در حین هجوم تماشاگران به روی صحنه تعدادی از مردم مجروح شدند.

تراویس که مقصر اصلی ماجرا بود، بدون ضمانت آزاد شد اما باید به خاطر جرمی که مرتکب شده در دادگاه حاضر شود. در روزهای بعد افرادی که در کنسرت او شرکت کرده بودند، تجربیات و مشاهدات خود در کنسرت تراویس اسکات را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند و اداره ی پلیس را به خاطر دستگیری خواننده ی محبوب خود مورد سرزنش قرار دادند. جالب این که قبل از این واقعه در کنسرتی دیگر در نیویورک، تراویس از یکی از افراد حاضر در سالن خواسته بود که از بالکن طبقه ی سوم محل برگزاری کنسرت پایین بپرد. اگرچه ویدئوی این حادثه در فضاهای مجازی سر و صدا به پا کرد اما تراویس با تعقیب قضایی برای به خطر انداختن جان افراد مواجه نگردید.


شیا لبوف

بازیگر 31 ساله و سرشناس هالیوود بیش از بازی های فوق العاده اش به خاطر رفتارهای نا به هنجارش در رسانه ها خبرساز می‌شود و از آغاز سال 2017 در این حوزه به شدت سرش شلوغ بوده است.

سلبریتی‌ها

بار اول وی در ماه ژانویه و به جرم درگیری در تظاهرات ضد ترامپ با دست بند پلیس آشنا شد. ظاهراً وی در این گردهمایی با یک مرد دیگر که دیدگاه های سیاسی متفاوتی داشت درگیر شده بود.

جیمز کرامول

جیمز کرامول 77 ساله و نامزد دریافت جایزه اسکار که بیشتر به خاطر بازی در فیلم های «عزیز» (Babe ) ساخته ی سال 1995 و «مسیر سبز» (The Green Mile) ساخته ی سال 1999 شناخته می شود، به خاطر امتناع از پرداخت جریمه ی 375 دلاری خود به یک هفته زندان محکوم شد.

او پس از شرکت در یک گردهمایی اعتراضی علیه ساخت یک نیروگاه برق در شهر نیویورک دستگیر و به پرداخت جریمه محکوم شد.

سلبریتی‌ها


باشگاه خبرنگاران


برچسب ها: سلبریتی ، بازداشت ، پلیس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عمو جان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
2
لیندسی لوهان که ید طولانی داره در بازداشت شدن.
از سرقت سوپرمارکت تا الکل و دخانیات ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار