افتتاح مرکز درمانی ایران و اوگاندا با حضور ظریف +تصاویر
کد خبر: ۸۹۷۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 26    -    ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در ادامه برنامه های حضورش در کامپالا و در آخرین بخش این سفر به همراه یووری موسوینی رئیس جمهور اوگاندا مرکز درمانی ایران و اوگاندا را افتتاح کرد.

ظریف در مراسم افتتاح این مرکز عنوان کرد: برای من باعث افتخار است که در این مراسم حضور دارم. 
وی با ابراز خرسندی از روند همکاریهای ایران و اوگاندا اظهار داشت:امیدوارم افتتاح این مرکز زمینه گسترش همکاریها در زمینه های دیگر باشد.

رئیس جمهور اوگاندا نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور ظریف و هیات همراه در این مراسم از کمکهای ایران در زمینه احداث این مرکز قدردانی و بر تقویت همکاری ها و مناسبات دوجانبه ایران و اوگاندا تاکید کرد.

 
 
 
این مرکز مشتمل بر پنجاه تخت خواب با مبلغ ٤ میلیون دلار در کامپالا احداث شده و ساختمان آن از کمکهای توسعه ای جمهوری اسلامی ایران و توسط انجمن پزشکان مسلمان بدون مرز و پلیس اوگاندا در چهار سال احداث شده است. بخش خصوصی سرمایه گذاری تجهیز آن را قبول کرده است.
فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
2
منظور از همکاری در زمینه دیگر یعنی چهههههه
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
خیلی خوشحالم از این که به جایی رسیدیم که دیگه ایران هیچ منطقه ای که توش مدرسه و بیمارستان و مراکز فرهنگی و ... نداره باقی نمونده و مردممون به حدی از رفاه اجتماعی و سلامت رسیدن که میتونیم برای رفع محرومیت مردم سایر کشور ها سرمایه های کشورمون رو هزینه کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
0
اینقدر به رفاه رسیدیم که همین الان حدود 300 هزار بچه نمی تونن برن مدرسه . از وضعیت بیمارستان ها هم که دیگه نگو . فقط باید گذرت به اونجا بیفته تا بفهمی چی می گم و ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار