فیلم های جنجالی که باید منتظر تماشای آنها باشید
کد خبر: ۸۹۶۹۵
تاریخ انتشار: 2017 October 27    -    ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
اگر از علاقمندان سرسخت سینمای هالیوود هستید از همین الان برنامه ریزی کنید زیرا فیلم ای بزرگ زیادی در راه هستند که باید در سال ۲۰۱۹ ببینید. به همین دلیل در ادامه ی این مطلب شما را با فیلم هایی آشنا خواهیم کرد که تا سال ۲۰۱۹ باید منتظر تماشای آن ها باشید.
فیلم های جنجالی که باید منتظر تماشای آنها باشید

شاید هنوز صحبت کردن در مورد سال ۲۰۱۹ زود باشد اما بسیاری از استودیوهای فیلم سازی بزرگ هالیوود برنامه های خود را برای این سال اعلام کرده اند، برخی دنباله هایی که می خواهند بسازند را در صف قرار داده و برخی دیگر نیز برای ساخت فیلم های اورجینال برنامه ریزی کرده اند که به نظر می رسد این سال را به سالی پربار و شلوغ برای هالیوود تبدیل کند. اگر از علاقمندان سرسخت سینمای هالیوود هستید از همین الان برنامه  ریزی کنید زیرا فیلم ای بزرگ زیادی در راه هستند که باید در سال ۲۰۱۹ ببینید. به همین دلیل در ادامه ی این مطلب شما را با فیلم هایی آشنا خواهیم کرد که تا سال ۲۰۱۹ باید منتظر تماشای آن ها باشید.

۱- پسر جهنمی (۱۱ ژانویه)

در سال ۲۰۱۹، دیوید هاربر از نسخه ی جدید «پسر جهنمی» (Hellboy) را رونمایی خواهد کرد و کارگردانی این فیلم را  نیل مارشال بر عهده خواهد داشت. هاربر گفت است که در این فیلم بن مایه های تاریک تر مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا با اقتباس قبلی گیرمو دل تورو تفاوت داشته باشد. در حالی که دیوید هاربر که این روزها در سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) بازی می کند برای ایفای نقش اصلی این فیلم انتخاب شده، بازیگران دیگری مانند میلا جووویچ در نقش ملکه خون، یان مک شین در نقشه پدرخوانده پسر جهنمی و ساشا لین نیز در نقش آلیس موناگان ظاهر خواهند شد.

۲-شیشه (۱۸ ژانویه)

ام نایت شیامالان قصد دارد که سه گانه ی ابرقهرمانی خود را با نام «شیشه» (Glass) ادامه دهد و این فیلم در واقع دنباله ی فیلم «شکاف» (Split) است که امسال ساخته شده و پایان آن با فیلم «شکست ناپذیر» (Unbreakable) ساخته ی سال ۲۰۰۰ مرتبط بود. بازیگرانی مانند بروس ویلیس، ساموئل ال جکسون، جیمز مک آووی و آنیا تیلور جوی آمادگی خود را برای بازی در این فیلم اعلام کرده اند. هنوز جزییات زیادی در مورد این فیلم ارائه نشده و همه می دانیم که شیامالان عاشق غافلگیر کردن تماشاگران و منتقدان سینماست. پس باید انتظار داشت که تا مدت های مدیدی اطلاعات زیادی از این فیلم در دست نباشد. با این وجود برای ساخت این فیلم ۲۰ سال برنامه ریزی شده است به همین دلیل شیامالان دقیقاً می داند که چکار می خواهد بکند.

۳- فلارسکی (۸ فوریه)

سث روگن و شارلیز ثرون در یک کمدی بزرگ در سال ۲۰۱۹ همبازی خواهند شد. این دو در فیلمی به نام «فلارسکی» (Flarsky) در نقش بازیگر و تهیه کننده ظاهر خواهند شد که کارگردانی آن را نیز جاناتان لوین بر عهده دارد که فیلم را از روی فیلم نامه ای به قلم دن استرلینگ خواهد ساخت. فیلم داستان یک روزنامه نگار بدشانس به نام فرد فلارسکی (سث روگن) را بازی خواهد کرد که مدام بدبیاری و روش های غلطی که به کار می برد شرایط را برای او بغرنج می سازد. وی تصمیم می گیرد که به سراغ پرستار و عشق دوران کودکی اش (شارلیز ثرون) برود. اما مشکل این است که این زن اکنون به یکی از قدرتمندترین و دست نیافتنی ترین زنان جهان تبدیل شده و در این مسیر مشکلات زیادی برای او به وجود می آید.

۴- دنباله فیلم لگویی (۸ فوریه)

اکران انیمیشن«فیلم لگویی» (The Lego Movie) در سال ۲۰۱۴ همه را با فروش کلی ۴۶۹ میلیون دلاری خود شگفت زده کرد به همین دلیل دنباله های زیادی برای آن در نظر گرفته شد. با این وجود تنها دنباله حقیقی این فیلم که قرار بود در سال ۲۰۱۸ اکران شود اکنون به دلیل برخی مشکلات در مسیر تولید برای اکران در سال ۲۰۱۹ آماده می شود. هنوز نامی برای این دنباله مشخص نشده ولی باید منتظر اکران آن بود. فیلم نامه این دنباله نیز مانند فیلم اصلی توسط فیل لرد و کریستوفر میلر و البته بازنویسی رافائل باب واکسبرگ نوشته شده است. داستان این دنباله با قسمت اول فیلم در ارتباط بوده و قرار است تفاوت های دختران و پسران در بازی کردن و ساختمان سازی مورد بررسی روانسناسانه قرار گیرد.

۵- گَمبیت (۱۴ فوریه)

بعد از سال ها حرف و وعده و تاخیر به نظر می رسد که بالاخره فیلم «گمبیت» (Gambit) با بازی چینینگ تتوم در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. وی قرار است در این فیلم نقش یک جهش یافته ی قمار باز را بازی کند که به دلیل سرقتی که توسط گروهی از جهش یافته ها انجام شده در دادگاه حضور می یابد. تتوم علاوه بر بازی،تهیه کنندگی فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. جاش زتومر نیز که نوشتن فیلم نامه «پلیس آهنی» را در کارنامه دارد، نویسندگی فیلم نامه را بر عهده خواهد گرفت. تماس هایی نیز با گور وربینسکی برای کارگردانی این فیلم انجام شده اما هنوز حضور او قطعی نشده است.

۶- چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳ (۱ مارس)

قسمت سوم انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» (How to Train Your Dragon) دنباله ای است که در مسیر تولید با مشکلاتی مواجه شده است. دین دبلویز بار دیگر کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. فیلم به دوران بزرگسالی هیکاپ و تلاش های او و اژدهایش در نجات جامعه جدیدی که تشکیل داده اند می پردازد. بسیاری از صداپیشه های دو قسمت قبلی در این قسمت نیز حضور خواهند داشت.

۷- کاپیتان مارول (۸ مارس)

اولین فیلم ابرقهرمانی زن-محور دنیای مارول در نهایت در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد اما نتیجه ی کار بدون شک ارزش این همه صبر را خواهد داشت. در فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) بری لارسون در نقش کارول ظاهر خواهد شد که نشان داده در تمامی سبک های سینمایی توانایی نقش آفرینی دارد. اگر چه هنوز نمی دانیم در این فیلم ابرقهرمانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما آنا بودن و رایان فلک برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده اند.

۸- گودزیلا: پادشاه هیولاها (۲۲ می)

فیلم «گودزیلا:پادشاه هیولاها» (Godzilla: King of Monsters) دنباله ای بر فیلم موفق این فرانچایز در سال ۲۰۱۴ است که با استقبال تماشاگران و منتقدان روبرو شد. در این فیلم بازیگران جدیدی مانند میلی بابی براون، ورا فارمیگا و کایل چندلر خانواده ای را تشکیل خواهند داد که گودزیلا زندگی آن ها را به طور کلی به هم خواهد ریخت. کن واتانابی و اوشی جکسون جونیور نیز در این فیلم حضور خواهند داشت که هنوز جزییات زیادی از داستان آن بدست رسانه ها نرسیده است.

۹- دامبو (۲۹ مارس)

کمپانی دیزنی دنباله های جدیدی را از انیمیشن های کلاسیک خود در نوبت ساخت دارد اما یکی از بهترین و جالب ترین آن ها انیمیشن «دامبو» (Dumbo) ساخته ی تیم برتون است که در آن کالین فارل در نقش هولت ظاهر خواهد شد که قبلا در سیرک کار می کرده و اکنون پس از بازگشت از جنگ زندگی اش زیر و رو می شود. هولت با مکس مدیچی صاحب سیرک (دنی دویتو) برای مراقبت از یک فیل تازه به دنیا آمده همکاری می کند که گوش های درازش او را به یک موجود خنده دار و البته مشهور تبدیل کرده است. مایکل کیتون و اوا گرین نیز همراه با آلن آرکین در این فیلم حضور خواهند داشت و با این همه ستاره و شخصیت سرشناس باید منتظر یک فیلم فوق العاده باشیم.

۱۰- شازم! (۵ آوریل)

سال هاست که برای ساخت این فیلم تلاش می شود اما گفته شده که این فیلم کمیک دنیای دی سی در نهایت در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. اگر چه این فیلم برای ساخت با مشکلات زیادی مواجه شده و هنوز بازیگری برای آن انتخاب نشده است اما فیلم «شازم!» (Shazam!) بدون شک روح تازه ای را در کالبد دنیای دی سی خواهد دمید. در واقع در این فیلم ابرقهرمانی یک نوجوان تنها با گفتن یک واژه قدرتی ابرقهرمانی بدست می آورد که رویه ای متفاوت با دیگر فیلم های دنیای دی سی خواهد داشت. هنوز بازیگران، نویسنده و کارگردان این فیلم به طور قطعی مشخص نشده اند.

 
روزیاتو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار