بهترین مدل های ساعت زنانه
کد خبر: ۸۹۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 26    -    ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
اگر می خواهید زیبایی و زمان را کنار هم داشته باشید، نگاهی به ساعت های زیر بیندازید. این ساعت ها از جدیدترین برندهایی هستند که در کنار شاهکارهای فنی و بی نظیر خود بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند.
بهترین مدل های ساعت زنانه
 
اگر می خواهید زیبایی و زمان را کنار هم داشته باشید، نگاهی به ساعت های زیر بیندازید. این ساعت ها از جدیدترین برندهایی هستند که در کنار شاهکارهای فنی و بی نظیر خود بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند.

رولکس اویستر
 
 بهترین ساعت های زنانه

فهرست این ساعت ها را با بهترین و مهمترین ساعت که رولکس است، شروع می کنیم. امسال رولکس علاوه بر اینکه ساعت های زیبای مردانه جدید به مجموعه ساعت های زیبای خود افزوده، بلکه ساعت جدیدی برای خانم ها معرفی کرده که برای اولین بار از جنس استیل است. رولکس اویستر دیت جاست 28 کلاسیک زنانه، ظاهر جدیدی پیدا کرده و قابل آن از فلز می باشد و نسبت به مدل های قدیمی تر ظریف تر شده و برای مچ دست خانم ها عالی است.
 


امگا سی مستر
 
 بهترین ساعت های زنانه

امسال امگا سی مستر همچون سال های گذشته، ساعت زیبا و جذاب خود را با قاب جدید و طراحی ابتکاری و ویژگی های فنی بیشتری وارد بازار کرده است. این ساعت در سه اندازه 38، 34 و 28 میلی متری در دسترس است. همچنین با دو جنس مختلف استیل ضدزنگ و طلای سدنای 18 عیار تولید شده است. این ساعت علاوه بر اینکه عملکرد بالایی دارد، از نظر زیبایی، توجه ها را به خود جلب می کند. البته این ساعت ضدآب نیست اما حاوی کرونومتر حرفه ای است.
 


کارل اف. بوچرر
 
 بهترین ساعت های زنانه

این ساعت برای خانم هایی که عاشق استخر و دریا هستند، مناسب است. آنها با این ساعت می توانند زیر آب هم زمان را داشته باشند. ساعت کارل اف. علاوه بر عملکرد عالی و خوب، ظاهری جذاب و در عین حال ورزشی دارد. قاب استیل و سرامیکی 36 میلی متری آن می تواند در اعماق آب، از ساعت به خوبی محافظت کند. طراحی غیرمعمول و سفید آن، این ساعت را بسیار شیک و خواستنی کرده است. ته رنگ سفید متمایل به خاکستری استیل ضدزنگ دستبند آن با صفحه سفید مدرج ساعت، هماهنگی بی نظیری دارد.
 


ریموند ویل شاین
 
 بهترین ساعت های زنانه

این ساعت که در مجموعه ساعت های زیبای شاین قرار دارد، با همکاری شرکت معروف فرانسوی «ربه تو»- که در دنیای باله مشهور است- وارد بازار شده و توجه بسیاری ر ا به خود جلب کرده است.

از آنجایی که این ساعت از دنیای باله الهام گرفته، سمبلی از آزادی، شکوه و سبکی نو است. قاب استیل گرد این ساعت 32 میلی متری بوده و صفحه مدرج آن دارای ته رنگ نقره ای می باشد. یکی از ویزگی های این ساعت، تعویض سریع و راحت دستبند آن است که در سه طرح مختلف وجود دارد.
 


کورم گلدن بریج راند
 
 بهترین ساعت های زنانه

امسال شرکت ساعت سازی کورم، ساعتی زنانه با رنگ بندی های مختلف وارد بازار کرده است. گلدن بریج، به دلیل طراحی خاص و ابتکاری اش، معروف شده است. این ساعت همچنان مانند گذشته می درخشد و امسال ظاهر جذاب تری پیدا کرده است و در رنگ های مختلف از جمله سبز، به فروش می رسد. قاب آن 39 میلی متری و گرد و طلایی رنگ است. روی قاب نیز با سنگ های الماس مانند ریزی تزیین شده و زیبایی دوچندانی به این ساعت بخشیده است.
 


مووادو اج
 
 بهترین ساعت های زنانه

وقتی ساعت سازی مووادو، این طرح زیبا را سال گذشته روانه بازار کرد، نگاه های بسیاری را به خود جلب نمود. امسال این ساعت با رنگ بندی و دستبندهای مختلف در اختیار علاقه مندان خود قرار گرفته است. طرح این ساعت به وسیله «ایوبی هر» طراح مشهور سوییسی، انجام شده است. صفحه مدرج آن شبیه یک توربین صنعتی می باشد. بند چرمی آن به یک سگک استیل ضدزنگ متصل شده و در عین زیبایی، مچ دست را آزار نمی دهد.
 


فاور لوبا
 
 بهترین ساعت های زنانه

فاور لوبا ساعتی عالی برای زنانی است که می خواهند ظاهری مدرن داشته باشند. «فاور لوبا ریدر سی برد» اولین ساعت مچی زنانه است که اخیرا توسط شرکت ساعت سازی سوییسی روانه بازار شده است. این شاهکار بی نظیر مناسب زنانی است که مستقل هستند و می خواهند سبک منحصر به فرد خود را داشته باشند.

فاور لوبا، علاوه بر زیبایی دارای عملکردی عالی است. همچنین این ساعت ضدآب بوده و تا عمق 100 متری آب را می تواند تحمل کند. اگرچه ظاهر این ساعت به نظر حجیم می آید، اما چنان راحت است که هرگز باعث آزار مچ ظریف خانم ها نمی شود.
 


فردریک کانستنت
 
 بهترین ساعت های زنانه

اگرچه این مدل ساعت، اواخر سال 2016 وارد بازار شد، اما مدل جدیدتر آن این روزها در اختیار علاقه مندانش قرار گرفته است. سه مدل زنانه فردریک کانستنت، با قاب های 34 میلی متری که هر مدل، دارای دو نوع قاب تمام استیل و یا استیل و روکش طلا است، تولید شده و به فروش می رسد.
 
طراحی این ساعت دربر گیرنده تکنیک زیر و رو کاری است. زیر و رو کاری یا گیوش، یکی از تکنیک های کنده  کاری تزیینی است که در آن الگویی خیلی دقیق و معمولا ریز، به طور مکانیکی به دفعات زیاد بر روی سطح جسمی حک می شود. این ساعت با دستبند لاستیکی نیز که مناسب پوست دست است، هم تولید شده و از آنجایی که ضد آب می باشد، به یک یار همیشگی و در عین حال فعال تبدیل شده است.
 
دنیای زنان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
1
0
وای عالی بود اگر آف بخوره هم عالی میشه تو تبریز پاساژ لوکس فروشی تا 12 میلیون و 60 میلیون هم ساعت دیدم سال 93
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار