ایده‌هایی برای فضای مدیتیشن
کد خبر: ۸۹۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 24    -    ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
اگر شما امکان این کار را داشته باشید که بخشی از خانه یا محل کار خود را برای به آرامش رسیدن، در نظر بگیرید، درنگ نکنید! حتما این فضا را ایجاد کنید. تصور کنید وقتی از هیاهوی زندگی شهری و مسائل کار یا خانه خسته شده‌اید، وارد فضای آرامش بخشی شوید و حتی برای مدت زمان کوتاه پنج دقیقه‌ای، ذهن خود را فارغ از همه‌ی مسائل کنید، آرامش بگیرید، کتاب بخوانید و افکار خود را جمع کنید.
ایده‌هایی برای فضای مدیتیشن   اختصاصی تابناک باتو؛ اصولا همه‌ی ما در طراحی و چیدمان منزل یا محل کار، تمرکز خود را بر روی آشپزخانه، اتاق‌ها و سرویس‌‌های بهداشتی قرار می‌دهیم در حالی که در هیاهوی زندگی امروزی، داشتن فضایی برای رسیدن به آرامش و کاهش تنش‌های جسمی و روحی، ضروری به نظر می‌رسد.
 
اگر شما امکان این کار را داشته باشید که بخشی از خانه یا محل کار خود را برای به آرامش رسیدن، در نظر بگیرید، درنگ نکنید! حتما این فضا را ایجاد کنید. تصور کنید وقتی از هیاهوی زندگی شهری و مسائل کار یا خانه خسته شده‌اید، وارد فضای آرامش بخشی شوید و حتی برای مدت زمان کوتاه پنج دقیقه‌ای، ذهن خود را فارغ از همه‌ی مسائل کنید، آرامش بگیرید، کتاب بخوانید و افکار خود را جمع کنید. در ادامه تصاویری از اختصاص فضایی از خانه یا محل کار برای مراقبه یا به آرامش رسیدن را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.


منبع: decorationy

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
داداش بیشتر مردم دنبال اینن که یه خونه نقلی بخرن اجاره خونه ندن. بعد تو حرف از اتاق مدیتیشن میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار