ناگفته های مهناز افشار
کد خبر: ۸۹۳۴۸
تاریخ انتشار: 2017 October 23    -    ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مهناز افشار بازیگری که ابتدای امسال را با سریال «عاشقانه» و کاراکتر «گیسو» در شبکه خانگی بود فیلمهایی نظیر «گیلدا»، «دارکوب» و «ارادتمند…» را آماده اکران دارد که در برخی از این آثار مانند «دارکوب» در نقش مهیب زنی معتاد که فرزندش را کشته است ظاهر شده است.

افشار که در ماههای اخیر به خاطر ماجرای بازداشت همسرش یاسین رامین که فرزند محمدعلی رامین و سوسن صفاوردی هر دو از معاونان محمود احمدی نژاد است در کانون توجه قرار گرفته بود و هیچ گاه درباره دلیل بازداشت همسر چیزی نگفت به تازگی در گفتگو با «بلیت» هم درباره همراهی با منوچهر هادی در «عاشقانه» سخن گفته و هم درباره طعم مادری و هم گلایه هایی را طرح کرده از شبکه های اجتماعی.

افشار ماهها بعد از اتمام عرضه «عاشقانه» در شبکه خانگی و در حالی که گروه تولید سریال به دنبال سریالی دیگر با عنوان «دل» هستند پیرامون کارگردانی این سریال گفت: منوچهر هادی کارگردان بسیار منعطف و خوبیست. او توانست در طول یک سال با تعداد بالایی بازیگر-ستاره کار کند و همه را در کنار هم به درستی مدیریت کند. همیشه رأس هرم بسیار مهم است؛ کارگردان می‌تواند باعث اختلاف شود یا اتحاد در گروه اما هادی واقعا این توانایی را دارد که آدمها را با هر سلیقه ای کنار هم نگه دارد. «عاشقانه» تجربه ای بسیار خوب برای من بود و استقبال مردم نشان داد اتفاقات پشت صحنه به اثر هم منتقل شده.

مهناز افشار که آخرین فیلم عرضه شده اش به شبکه خانگی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» چنان که باید جلب توجه نکرد با اشاره به رابطه با همسرش بیان داشت: درباره همسرم یاسین فقط می‌توانم بگویم در زندگیم کسی را پیدا کرده ام که گوش شنیدن دارد برای منی که دلم میخواهد همه چیزم را فریاد بزنم.

این بازیگر ۴۰ساله ادامه داد: با لیانا دخترم، مادر شدم و طعم بی نظیر مادرانگی را چشیدم. برای این دارایی هم بارها خدا را شکر کرده ام.

مهناز افشار درباره حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیان داشت: خیلی اهل گفتمان هستم نه فقط در شبکه های اجتماعی که همه جا سعی میکنم حرفم را بزنم و حرف دیگران را بشنوم چون معتقدم گفتگو مهم است.

افشار با گلایه از شبکه های اجتماعی ادامه داد: در شبکه های اجتماعی از یک جایی به بعد حضورم را کم کردم  چون برای دو دسته از آدمها فقط انرژی و صداقت توست که هدر میرود. دسته ای که هرچه دلشان بخواهد را باور میکنند و گروهی که در «جریان»ها افتاده اند و آن جریان آنها را پیش میبرد.

افشار توجیه غریبی را هم درباره حضور در توئیتر بیان کرد: مدتی است دوباره به گفتگوی مستقیم در شبکه های اجتماعی بازگشته ام به خصوص در جایی مثل توئیتر که با آدمهای دغدغه مندی مواجهم و ارتباطهای خوبی بین مان شکل میگیرد.

نمایش خانگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار