جریمه خودرو‌های فاقد معاینه فنی چقدر شد؟
کد خبر: ۸۹۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 21    -    ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
امیر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه برابر مصوبه شورای عالی ترافیک مقرر شد که خودرو‌های فاقد معاینه فنی جریمه شوند،اظهار داشت: طرح کاهش(LEZ) که در تهران در محدوده طرح زوج و فرد اجرایی شد قرار است با مصوبه شورای عالی ترافیک از ابتدای آبان ماه در ۸ کلانشهر کشور اجرایی شود.

وی افزود:طرح کاهش(LEZ) در ۸ کلانشهر از جمله مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، اهواز، قم و کرمانشاه اجرایی می شود و خودرو های فاقد معاینه فنی ۵۰۰ هزار ریال جریمه خواهند شد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان گفت: اگر در کلانشهر‌های نامبرده زیر ساخت‌های لازم برای اجرای طرح LEZ فراهم نشده باشد اجرای آن به تعویق خواهد افتاد.

فردا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
با سلام . دوماه است که به ماشین های دوگانه سوز معاینه فنی نمی دهند و معلوم هم نیست تا کی ادامه داشته باشد حال جریمه روزی 50هزار تومان با کیست اگر ماشینی تصادف کند به دلیل نداشتن معاینه بیمه 30درصد از خسارت را نمی دهد حالا اگر تصادف منجر به فوت شود با این دیه بالا شخصی که برای هزینه کمتر از روی نداری ماشین دوگاه سوز خریده بدبخت می شود چون باید حداقل 60ملیون تومان از جیب بدهد چه کسی جواب گو است لطفا باز نشر دهید تا هرچه زودتر فکری به حال این موضوع شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار