شمارشگر معکوس مرگ با این ساعت
کد خبر: ۸۹۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 20    -    ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
آیا می خواهید بدانید چقدر عمر کرده و چند روز از عمر شما باقی مانده است؟ سازندگان ساعت مرگ به نام Tikker مدعی هستند، این ساعت می تواند بر مبنای شیوه زندگی افراد، طول عمر آن ها را برآورد کرده و حتی با اعلام زمان مرگ آنها شمارش معکوس خود را شروع کند!
 شمارشگر معکوس مرگ توسط ساعت تیکر واچ
شمارشگر معکوس مرگ توسط ساعت تیکر واچ   به گزارش «تابناک باتو»؛ آیا می خواهید بدانید چقدر عمر کرده و چند روز از عمر شما باقی مانده است؟ سازندگان ساعت مرگ به نام Tikker مدعی هستند، این ساعت می تواند بر مبنای شیوه زندگی افراد، طول عمر آن ها را برآورد کرده و حتی با اعلام زمان مرگ آنها شمارش معکوس خود را شروع کند.

ساعت مچی مرگ


برای راه اندازی ساعت تیکر، کاربر باید پرسشنامه ای شامل سابقه بیماری های مختلف را تکمیل کند؛ کشیدن سیگار، مصرف الکل یا مواد مخدر، وجود هرگونه سابقه سرطان، دیابت یا بیماری های ارثی در خانواده، مدت زمان ورزش در طول هفته و وزن فرد بخش دیگری از سوالات این پرسشنامه است.
 
سپس سن فرد از نتیجه بدست آمده کسر شده و زمان احتمالی مرگ مشخص می شود؛ ساعت مرگ دارای شمارشگر معکوسی است که میزان سال، روز، ساعت، دقیقه و حتی ثانیه های باقی مانده از عمر فرد را اعلام می کند.سازندگان این ساعت معتقدند این ساعت به افراد کمک می کند تا قدر زمان باقی مانده عمر خود را بدانند.
 
شمارشگر معکوس مرگ توسط ساعت تیکر واچ 
 
این ساعت دارای صفحه نمایش دیجیتالی است که در ردیف بالا سال، ماه، روز و در ردیف دوم، ساعت، دقیقه و ثانیه باقی مانده از عمر فرد را نشان داده می شود؛ در ردیف سوم نیز زمان به وقت محلی قابل مشاهده است.
 
هرچند این ساعت زمان احتمالی مرگ را پیش بینی می کند، اما طراحان آن را ساعت شادی می نامند، چراکه به مردم کمک می کند تا علاوه بر تغییر الگوی نامناسب شیوه زندگی، به بهترین شکل از زمان باقی مانده عمر خود استفاده کنند.
 
با جمع آوری بودجه لازم برای تولید تجاری، ساعت مرگ Tikker به زودی با قیمت 80 دلار به بازار عرضه خواهد شد.
namnak.com
برچسب ها: ساعت مرگ ، زمان مرگ
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
0
کاش همه به مرگ فکر میکردن. هیچ کس نمیتونه از مرگ فرار کنه ولی انگار وقتی بهش میرسیم میفهمیم چنین چیزی هم هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار