احتمال وزش باد شدید و در 3 استان
کد خبر: ۸۹۰۶۱
تاریخ انتشار: 2017 October 19    -    ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی و بارشی که در روزهای گذشته غالب نقاط شمالی و شرقی را در برگرفته بود رفته رفته از کشور خارج شده و جوی نسبتاً پایدار غالب نقاط  را در برگرفته است.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده نیز آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی خواهد بود و بارشهای خاصی در نقاط کشور پدید نمی‌آید.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز پنج شنبه نیز در بخشهایی از شرق و جنوب شرق کشور یعنی در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان کاهش نسبی دما و وزش باد شدید همراه با پدیده گرد و خاک به وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: نیمه شرقی و به‌ویژه شمال شرقی کشور افزایش نسبی دما مواجه خواهد شد و این روند در ساعتهای آتی نیز ادامه می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: روز جمعه هم در نیمه شرقی کشور افزایش نسبی دما و روز شنبه در شمال شرق کشور کاهش نسبی دما خواهیم داشت.

وظیفه افزود: غالب نقاط کشور تا روز شنبه جوی نسبتاً پایدار خواهند داشت و تغییرات محسوسی در نقاط مختلف مشاهده نمی‌شود.

وی، همدان با سه درجه زیر صفر را خنک‌ترین و بندرعباس با 39 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران نیز امروز  در گرمترین لحظات به 20 درجه بالای صفر رسید که طی دو روز آتی دو درجه افزایش می‌یابد.

تسنیم
برچسب ها: وزش باد ، هواشناسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار