مردی که در پوشش چادر سرقت می‌کرد+عکس
کد خبر: ۸۹۰۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 19    -    ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
سرهنگ محمد باقر قدم زاده درباره جزئیات دستگیری این متهم، گفت: جوانی ۲۵ ساله در پوشش زنانه در غیاب صاحب منزل در محله زعفرانیه وارد خانه گردید و تعداد ۳۸ سکه طلا به سرقت برد.

وی ادامه داد: با توجه به حرکات مشکوک در زمان خروج از محل ، ماموران در کوچه به وی مظنون و مشخص گردید نامبرده مرد است که پس از بازرسی بدنی سکه ها از وی کشف شد.

مردی که در پوشش چادر سرقت می‌کرد

سارق در تحقیقات انگیزه خود را از سرقت اهدای سکه های مسروقه به صورت تدریجی به دختر صاحبخانه در مناسبت های مختلف اعلام کرده است . متهم به هماه سکه های مکشوفه در اختیار کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات درباره دیگر اعمال مجرمانه وی همچنان ادامه دارد.

مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرد نگهبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
1
انگیزه سرقت همیبشه وجود داشته و خواهد داشت، پس عاقلانه اینه که راه ورود سارقین بسته بشه و این مهم ممکن نخواهد شد مگر قفل ضد دیلم روی درب واحد نصب بشه چون قفل ضد دیلم ضمن غیر ممکن کردن ورود سارقین از طریق شاه کلید یا توپی زنی، حتی "دیلم زنی" را هم غیر ممکن میکنه و این ویژگی در هیچ قفل، درب یا حفاظ، حتی آنهایی که به عنوان ضد سرقت فروخته میشوند و تولید کننده و وفروشنده آنها به هیچ وجه ضمانتی در باز نشدنشون ارائه نمیکنه وجود نداره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار