عاقبت تلخ شیرین‌کاری برای یوتوب +تصاویر
کد خبر: ۸۸۹۷۲
تاریخ انتشار: 2017 October 18    -    ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
یک زن اهل مینه‌سوتا روز دوشنبه نامزدش را هدف قرار داد و به قتل رساند.

بر اساس گزارش CNN، این دو که حساب مشترکی در «یوتوب»(YouTube ) داشتند تصمیم گرفته بودند که یک ویدئو برای آپلود کردن در بخش شیرین‌کاری‌های این سایت ضبط کنند.

اما سوژه‌ای که این دو برای شیرین کاری انتخاب کرده بودند انجام تلخی همچون زهر داشت.

«پدرو رویز»(Pedro Ruiz)، 22 ساله و «مونالیزلا پرز»(Monalisa Perez)، 19 ساله قرار گذاشتند که «پدرو» کتابی رو در برابر سینه‌اش نگه‌دارد و «مونالیزا» با یک اسلحه به سمت او شلیک کند.

طبق گفته کلانتری استان نورمن، مونالیزا اعتراف کرده است که آنها تصور می‌کردند که کتاب جلو گلوله را خواهد گرفت.

«مونالیزا» که 7 ماه باردار است بلافاصله بعد از حادثه با مرکز فوریت‌های پزشکی و پلیس تماس می‌گیرد و ماجرا را تعریف می‌کند.

وی به پلیس گفت که او "به طور تصادفی به سمت قفسه سینه نامزدش شلیک کرده است."

 
 
 
 


در حال حاضر «پرز» به اتهام قتل درجه دو بازداشت شده است.

این در حالی است که «کلودیا روئیز»(Claudia Ruiz) عمه «پدرو» در این رابطه گفته است که "آنها عشق هم بودند؛ این فقط یک شوخی اشتباه بود؛ نباید چنین اتفاقی می‌افتاد."

«پرز» به پلیس گفت که پیشنهاد ضبط ویدئو برای یوتوب از سوی پدرو بود و گفت :" پدرو می‌خواست یک ویدیو در یوتوب بارگذاری کند و ما برای مدت زمان زیادی در این رابطه صحبت کرده بودیم؛ او کتاب را به سینه‌اش چسباند و من را متقاعد کرد که کتاب جلوی گلوله را خواهد گرفت."

در حال حاضر، خانم پرز به قید وثیقه و به شرط عدم استفاده از سلاح گرم آزاد است به اتهام قتل درجه دو با 10 سال زندان و جریمه نقدی 20 هزار دلاری مواجه است و باید روز پنجم جولای در دادگاه حاضر شود.
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار