وای‌شارژ؛ فناوری دوست داشتنی سال 2018
کد خبر: ۸۸۷۹۱
تاریخ انتشار: 2017 October 17    -    ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
هنگام ورود به اتاق تلفن شما خود به خود شارژ میشود
سال ها طول کشیده که وای‌شارژ به این مرحله برسد و هر روز ذره ای به موفقیت نزدیک تر می شود. سرعت و برد شارژ افزایش یافته و قدرت آن دامنه ای به طول ده متر را در بر می گیرد و به هر دستگاه حدودا سه یا چهار وات انرژی می رساند.
وای‌شارژ؛ فناوری دوست داشتنی سال 2018
 
 اختصاصی «تابناک باتو»؛ جا گذاشتن شارژر تلفن همراه در خانه به سادگی فرد را دچار اضطراب می کند. حتی فکر کردن به آن نیز با خود استرس به همراه می آورد؛ اما فکرش را بکنید، به محض ورود به اتاق تلفنتان شارژ شود. به این می گویند وای‌شارژ.

این تکنولوژی به معنای کنار گذاشتن سیم شارژر و پریز برق نیست، ولی می تواند نیاز به آنها را کاهش دهد. این دستگاه شبیه به دستگاه های تشخیص آتش سوزی در ساختمان هاست. تا زمانی که دستگاه های الکترونیکی شما در معرض این دستگاه باشد، شارژ می شوند.
 
وای‌شارژ؛ فناوری دوست داشتنی سال 2018 

این محصول هنوز در دسترس نیست اما اولین فاز تبلیغاتی آن مطمئنا در سال ۲۰۱۸ به گوشتان خواهد رسید. وای‌شارژ هنوز در مرحله ی آماده سازی و تبلیغاتی است، ولی با وجود اضطرابی که همراه داشتن یک تلفن بدون شارژ به ما وارد می کند، مطمئنا در انتظار آن خواهیم بود.

بنا بر این گزارش، این محصول در سال ۲۰۱۷ از سازمان غذا و داروی آمریکا تأییدیه گرفت. بله سازمان غذا و دارو. در این باره باید گفت، هر چیزی که مربوط به هوا باشد، باید توسط این سازمان و کمیسیون ارتباطات مجلس نمایندگان آمریکا تأیید شود؛ برای نمونه، امواج رادیویی تسهیل کننده ی بلوتوث و وای‌فای توسط این دو تأیید شده بودند.

وای‌شارژ؛ فناوری دوست داشتنی سال 2018 
البته ناگفته نماند که وای‌شارژ رقیبانی نیز به نام انرژوس و اوسیا پیش روی خود دارد.

وای شارژ از پرتوهای فروسرخ برای شارژ گوشی شما استفاده خواهد کرد؛ بنابراین تأیید دو گروه مذکور برای تضمین سلامت جامعه لازم است.

این گزارش می افزاید: سال ها طول کشیده که وای‌شارژ به این مرحله برسد و هر روز ذره ای به موفقیت نزدیک تر می شود. سرعت و برد شارژ افزایش یافته و قدرت آن دامنه ای به طول ده متر را در بر می گیرد و به هر دستگاه حدودا سه یا چهار وات انرژی می رساند. سرعت آن کمتر از شارژرهای کابلی است؛ اما از آنجایی که فرآیند کسب انرژی بدون اینکه بدانید و همواره در مکان هایی که وای‌شارژ نصب شده، در جریان است، نیازی به شارژ سریع نخواهد بود.
 
وای‌شارژ؛ فناوری دوست داشتنی سال 2018 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار