بهای آپارتمان های زیر 40 متر در تهران
کد خبر: ۸۸۵۰
تاریخ انتشار: 2015 August 25    -    ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

اگر چه نوسان‌های بازار مسکن در ماه‌های اخیر به حداقل رسیده است و در واقع قیمت‌ واحدهای مسکونی در کف خود قرار دارند، بسیاری از افراد هنوز هم به دنبال خرید خانه‌های نقلی با قیمت‌های پایین‌ هستند.

مردمانی که روزی در خانه‌های چندصد متری با حیات‌ پر از درخت زندگی می‌کردند،‌ این روزها حاضرند در آپارتمان‌هایی زندگی کنند که بنای مفید آن به زحمت به 40 متر می‌رسد. جالب است که همین واحدهای بسیار کوچک هم قیمت‌های عجیب و غریبی دارند.

یک واحد آپارتمان 10 ساله بازسازی شده در فردوس غرب با متراژ 31 متر در طبقه اول ساختمانی 5 طبقه 175 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد 10 متر حیاط خلوت مستقل به همراه پارکینگ و انباری دارد.

قیمت یک آپارتمان 4 ساله 38 متری در خیابان مختاری تقاطع ولیعصر در طبقه سوم با یک خواب 100 میلیون تومان قیمت خورده است. در منطقه نارمک آپارتمان 37 متری یک خوابه در طبقه سوم به صورت تک‌واحدی با قیمت 138 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در سه‌ راه آذری نیز قیمت 36 متر آپارتمان نوساز تک‌واحدی در طبقه اول به همراه پارکینگ 85 میلیون تومان است. در 16 متری دوم رسالت قیمت آپارتمان 38 متری یک ساله، طبقه اول، تک واحدی، بدون پارکینگ 150 میلیون تومان است که قیمت رهن کامل این واحد 30 میلیون تومان است.

آپارتمان 35 متری تک واحدی در طبقه دوم منطقه پیروزی با 57 میلیون تومان نقد، 35 میلیون تومان وام بانکی و 10 میلیون تومان رهن و ماهیانه 380 هزار تومان به اجاره رفته و منتظر فروش است.

قیمت آپارتمان 30 متری دارای یک خواب در منطقه اسکندری جنوبی 113 میلیون تومان است. در شهرک ولیعصر نیز آپارتمانی 39 متری در طبقه سوم با یک خواب 122 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

این تنها بخشی از آگهی‌های فروش ملک با متراژ کمتر از 40 متر است که در روزنامه‌های امروز دیده می‌شود.

آنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار