ایده‌هایی زیبا برای ساخت درختچه‌های نمدی
کد خبر: ۸۸۴۸۶
تاریخ انتشار: 2017 October 14    -    ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
استفاده از درخت و درختچه‌های مصنوعی و تزیینی در کنار دیگر وسایل دکوراتیو، مدتهاست که انجام می‌شود. در بازار انواع درختچه‌های مصنوعی وجود دارند که در طرح‌های گوناگون، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند اما اگر می‌خواهید در کنار چیدمان منزل یا محیط کار خود، جلوه‌ای از هنر دست خودتان را داشته باشید و از آن لذت ببرید، ما به شما درختچه‌های نمدی را پیشنهاد می‌کنیم.
ایده‌هایی زیبا برای ساخت درختچه‌های نمدی  اختصاصی تابناک باتو؛ استفاده از درخت و درختچه‌های مصنوعی و تزیینی در کنار دیگر وسایل دکوراتیو، مدتهاست که انجام می‌شود. در بازار انواع درختچه‌های مصنوعی وجود دارند که در طرح‌های گوناگون، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند اما اگر می‌خواهید در کنار چیدمان منزل یا محیط کار خود، جلوه‌ای از هنر دست خودتان را داشته باشید و از آن لذت ببرید، ما به شما درختچه‌های نمدی را پیشنهاد می‌کنیم.

وسایل مورد نیاز برای ساخت این درختچه‌های زیبا، بسیار ساده است. شما به مقداری پارچه‌ی نمدی، نخ و سوزن، یونولیت برای تنه‌ی درخت، ساقه‌ی گلسازی و صد البته ذوق و سلیقه‌ احتیاج دارید.

در نخستین گام، شما احتیاج به الگویی برای کار خود دارید. برای نمونه، یک الگوی ساده از کار را برای شما قرار داده‌ایم.

ایده‌هایی زیبا برای ساخت درختچه‌های نمدی

حالا دیگر همه چیز به ذهن خلاق و دستان هنرمند شما بستگی دارد. برگ‌ها را در شکل‌ها و رنگ‌های گوناگون آماده کنید، آنها را با ساقه‌ی گلسازی آبشاری کنید، روی یکدیگر بچسبانید، کنار درختچه‌ی خود میوه‌ی کاج یا بلوط قرار دهید و ... .

در ادامه برای شما نمونه‌های زیبایی از درختچه‌های نمدی قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار