پیرمردهای دوست داشتنی سینما در یک قاب
کد خبر: ۸۸۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 13    -    ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
جدیدترین ساخته سینمایی «مارتین اسکورسیزی» با حضور «رابرت دنیرو» و «آل پاچینو» مقابل دوربین رفت.

به نقل از دیلی میل، فیلمبرداری «مرد ایرلندی» ساخته جدید «مارتین اسکورسیزی» در حالی آغاز شد که «رابرت دنیرو» و «آل پاچینو» پس از 10 سال در یک فیلم در کنار هم قرار گرفتند.

«دنیرو» 74 پیش از این در فیلم‌های «مخمصه» و «کشتن مصلحتی» با «پاچینو» 77 ساله همبازی بوده است، ضمن این که «دنیرو» به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران «اسکورسیزی» از سال 1973 تاکنون در 9 فیلم بلند سینمایی از جمله «خیایان‌های پائین شهر»، «راننده تاکسی»، «نیویورک نیویورک»، «گاو خشمگین»، «سلطان کمدی»، «رفقای خوب»، «تنگه وحشت» و «کازینو» مقابل دوربین این کارگردان، رفته است.
 
پیرمردهای دوست داشتنی سینما در یک قاب

«استیو زایلیان» که پیش از این نگارش فیلم‌نامه ساخته‌هایی چون «دار و دسته نیویورکی‌ها»، «فهرست شیندلر» و «مانی‌بال» را بر عهده داشته است، مسئولیت نوشتن فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز بر عهده دارد.

«دنیرو» در این فیلم در نقش یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» بازی می‌کند که گفته می‌شود بیش از ۲۵ قتل را انجام داده است که مهمترین آن قتل «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگری آمریکا با بازی «آل پاچینو» است.
 
پیرمردهای دوست داشتنی سینما در یک قاب

در این فیلم که با اقتباس از رمان «شنیدم خانه‌ها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» ساخته می‌شود، «ری رومانو» نیز در نقش «بیل بوفالینو» وکیل «جیمی هوفا» با وابستگی به باندهای تبهکاری بازی می‌کند و «جو پچی» نیز در نقش شخصیتی به نام «راسل بوفالینو» بازی می‌کند.

کمپانی «نتفلیکس» تاریخ اکران فیلم «مرد ایرلندی» را سال 2019 اعلام کرده است.


ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
یه جوری گفتین دوست داشتنی فکر کردم هاچین و واچینن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار