«زرد» پرفر‌وش‌ترین فیلم هفته سینمای ایران
کد خبر: ۸۸۳۶۷
تاریخ انتشار: 2017 October 12    -    ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
با انتشار جدول فروش هفتگی سایت سینما تیکت، فیلم «زرد» توانست به صدر نشینی «نگار» رامبد جوان در سه هفته گذشته خاتمه دهد و نسبت به سایر فیلم‌های سینمایی در هفته گذشته به فروش بیشتری دست یابد.
 
 «زرد» پرفر‌وش‌ترین فیلم هفته سینمای ایران
 
از سوی دیگر فیلم «ایتالیا ایتالیا» اولین ساخته سینمایی کاوه صباغ زاده هم توانسته در هفته گذشته به فروش قابل قبول 260 میلیون تومان برسد و بالاتر از فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» رتبه سوم جدول فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی را به خود اختصاص دهد.

از جهارشنبه هفته گذشته چهار فیلم سینمایی «زرد»، «ایتالیا ایتالیا»، «قهرمانان کوچک» و «مالاریا» در سینماهای کشور به نمایش درآمدند.

در میان این فیلم‌ها «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی با بازی ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی و آزاده نامداری به فروش بسیار نا امید کننده‌ای دست یافته و تا کنون تنها 64 میلیون تومان فروش کرده است. این درحالی است که فیلم کودک و نوجوانی «قهرمانان کوچک» حسین قناعت در هفته گذشته بیش از 100 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

با آغاز اکران «نگار» رامبد جوان، این فیلم توانست در سه هفته گذشته بیشترین فروش را نسبت به سایر فیلم‌های به خود اختصاص دهد. این فیلم با وجود این‌که در هفته اول اکران خود نسبت به سایر فیلم‌ها سالن‌های کمتری در اختیار داشت، به فروش نسبتا قابل قبولی دست یافت.

 اما با شروع نمایش «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی زاده در 73 سالن سینمایی، این فیلم توانست جای «نگار» را در صدر جدول فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی بگیرد و در هفته گذشته بیش از 850 میلیون تومان فروش کند. «نگار» در هفته گذشته 339 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

«ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ زاده، در هفته گذشته 275 میلیون تومان فروش کرد و بالاتر از «ملی و راه‌های نرفته‌اش» که در هفته گذشته 248 میلیون تومان فروخت، رتبه سوم جدول فروش این هفته را به خود اختصاص داد.

فیلم‌های «من و شارمین»، «قهرمانان کوچک»، «اکسیدان»، «تابستان داغ» و «مالاریا» به ترتیب رتبه‌های پنجم تا نهم جدول فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی را در این هفته به خود اختصاص دادند.


آی سینما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار