چیدمان‌های جالب و خارق‌العاده‌ی اداری
کد خبر: ۸۸۳۰۹
تاریخ انتشار: 2017 October 12    -    ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
شاید شما تصمیم دارید برای اولین بار، یک دفتر کار برای خود طراحی کنید و یا دفتر کار خود را با چیدمانی متفاوت، ساماندهی کنید. برخی دوست دارند، دفتر کاری جالب و عجیب داشته باشند اما برخی دیگر، دفاتر کار ساده و مینمالیستی را می‌پسندند. اگر از گروه نخست هستید، به مجموعه تصاویری که در ادامه برای شما قرار داده‌ایم، نگاهی بیاندازید، شاید بتوانید از آنها ایده‌هایی زیبا بگیرید. با ما همراه باشید.
چیدمان‌های جالب و خارق‌العاده‌ی اداری  اختصاصی تابناک باتو؛ بیشتر افراد ساعت‌های زیادی را در محل کار خود سپری می‌کنند؛ بنابراین فضایی که در آن کار می‌کنند و چگونگی چیدمان آن، ممکن است بر بهره‌وری کاری کارمندان، تأثیر داشته باشد. شاید شما تصمیم دارید برای اولین بار، یک دفتر کار برای خود طراحی کنید و یا دفتر کار خود را با چیدمانی متفاوت، ساماندهی کنید.
 
برخی دوست دارند، دفتر کاری جالب و عجیب داشته باشند اما برخی دیگر، دفاتر کار ساده و مینمالیستی را می‌پسندند. اگر از گروه نخست هستید، به مجموعه تصاویری که در ادامه برای شما قرار داده‌ایم، نگاهی بیاندازید، شاید بتوانید از آنها ایده‌هایی زیبا بگیرید. با ما همراه باشید.


منبع: architectureartdesigns
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار