در صورت وقوع آخرالزمان زامبی‌ها چگونه زنده بمانیم؟!+عکس
کد خبر: ۸۸۱۱۶
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 10    -    ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
بگذارید کمی فانتزی‌گرا باشیم! اگر زمانی آخرالزمان زامبی ها اتفاق بیافتد، چگونه و با استفاده از چه راه‌کارهایی می‌توانیم خود را زنده نگه داریم؟

آخرالزمان زامبی ها یکی از کابوس‌های وحشتناکی است که فردی می‌تواند ببیند. تصور کردن این موضوع که گروهی عظیم از جسدهای پوسیده شده به یک‌باره سر از خاک بیرون آورند و در محیط زندگی شما پرسه بزنند، هر کسی را وحشت‌زده می‌کند. آخرالزمان زامبی ها در فیلم‌های زیادی به تصویر کشیده شده و همین موضوع، تصور شرایط را اندکی آسان کرده است. بدیهی است که برای مقابله با آن‌ها باید ابتدا بدانیم که با چه نوع زامبی طرف هستیم و این‌که آن افراد چگونه آلوده شده‌اند.
 
در صورت وقوع آخرالزمان زامبی‌ها چگونه خود را زنده نگه داریم؟!

این‌که شما به وقوع آخرالزمان زامبی ها باور دارید یا خیر، دلیل نمی‌شود که این موضوع برای شما بی‌اهمیت باشد. شاید بهتر است که حتی اگر وقوع آخرالزمان زامبی ها را باور ندارید، برای یک لحظه آن را تصور کنید؛ فضای ترسناکی است، نه؟! خب نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا با ارائه راه‌کارهایی جالب، شما را گزند زامبی‌ها در امان نگه داریم.

در صورت وقوع آخرالزمان زامبی ها این امکان وجود دارد که هیچ کس زنده باقی نماند و همه افراد آلوده شوند. اگر اهل سینما باشید، قطعا می‌دانید که تاکنون فیلم‌ها و سریال‌های بی‌شماری به بحث زامبی‌ها پرداخته‌اند و در آن‌ها دیده‌ایم که هیچ کس -نه من، نه شما و نه حتی دوستان و فامیل‌هایتان- در مقابل این فاجعه بزرگ در امان نیستند.

با این حال با بهره‌گیری از چندین راه‌کار، می‌توانید شانس زنده ماندن خود را در آخرالزمان زامبی ها افزایش دهید.

به سمت تپه‌ها فرار کنید
 
در صورت وقوع آخرالزمان زامبی‌ها چگونه خود را زنده نگه داریم؟!

برای زنده ماندن از دست زامبی‌ها، می‌توانید از همان روش‌هایی که پیش‌تر انسان‌ها برای بقا در هنگام جنگ با یکدیگر به کار برده‌اند، استفاده کنید. از جمله‌ی این روش‌ها می‌توان به فرار کردن به سمت مکان‌های مرتفع اشاره کرد. با توجه به شناختی که از زامبی‌ها داریم، می‌دانیم که جنگ با آن‌ها قرار نیست کوتاه‌مدت باشد. به همین دلیل، عاقلانه‌ترین کار، رفتن به خانه‌های موجود بر روی تپه‌های بلند است تا در آن‌جا بتوانید به خوبی بر شرایط تسلط داشته باشید.

اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید خانه‌های متروکه را بر روی تپه‌ها پیدا کنید، در غیر این‌صورت باید خودتان دست به کار شوید و پناهگاهی امن بسازید. به هر حال داشتن یک قلمرو امن کاری بسیار ضروری است و نباید این موضوع را فراموش کنید. ساختن مکانی امن شما را نه‌تنها از دست زامبی‌ها، بلکه از دست دیگر بازماندگان -که در مواقعی ممکن است خطرناک‌تر از زامبی‌ها باشند- نیز در امان نگه می‌دارد.

به جنگل پناه ببرید
 
در صورت وقوع آخرالزمان زامبی‌ها چگونه خود را زنده نگه داریم؟!

برای دور ماندن از مشکلات و دردسرها، می‌توانید به درون جنگل فرار کنید. هرچه جنگل بزرگ‌تر و تاریک‌تر باشد، بهتر است؛ چرا که احتمال پیدا شدن شما توسط زامبی‌ها و حتی بازماندگان دیگر کاهش می‌یابد. اما پناه بردن به جنگل‌ها در آخرالزمان زامبی ها یک مشکل بزرگ برای‌تان ایجاد می‌کند و آن، هم‌خانه شدن با حیوانات وحشی گوشت‌خوار مثل خرس‌ها است.

بزرگ‌ترین مشکل در مورد پناه بردن به جنگل‌ها، سخت بودن حفاظت از منابع غذایی است. هر چقدر هم با خود غذا ببرید، سرانجام روزی تمام خواهند شد و شما برای زنده ماندن مجبور هستید دوباره به شهر بازگردید و ریسک دیده شدن توسط بقیه و لو رفتن مکان زندگی‌تان را به جان بخرید. بهترین راه این است که خودتان را با زندگی در جنگل تطبیق دهید و حضور در شهرها را فراموش کنید. در این زمینه حتما به تماشای مستندهایی که بیر گریلز ساخته است بنشینید.

به دوران قرون وسطی بازگردید!
 
در صورت وقوع آخرالزمان زامبی‌ها چگونه خود را زنده نگه داریم؟!

با پیدا کردن نوعی قلعه و ماندن در آن، می‌توانید طعم زندگی در قرون وسطی را بچشید. ساختن قلعه توسط افراد ثروتمند و قدرتمند در دوران قرون وسطی دلیل مهمی داشته است. ساختمان‌های بزرگ می‌توانند به خوبی افراد را از خطر حمله دشمنان در امان نگه دارند.

گرچه موضوع مورد بحث ما، ساختن یک قلعه نیست، اما شما می‌توانید با الهام‌گیری از قلعه‌های قرون وسطی، چیزی شبیه به آن‌ها را در ابعادی کوچک‌تر برای خود بسازید و از خطرات احتمالی در امان باشید. در ساختن چنین پناه‌گاهی، باید حتما از دیوارهای قطور و بلند استفاده کنید و پشت‌بام را طوری بسازید که به راحتی به آن دسترسی داشته و بتوانید در آن‌جا به پایین تیر اندازی کنید.

باید تونلی مخفی نیز بسازید تا بتوانید در مواقع بحرانی فرار کرده و جان خود را نجات دهید.

همیشه آماده‌ی جنگ باشید
 
در صورت وقوع آخرالزمان زامبی‌ها چگونه خود را زنده نگه داریم؟!

می‌توانید به جای فکر کردن به ساخت پناهگاه امن و آمادگی برای حمله دشمن، خودتان پیش‌قدم شوید و با تهیه کردن تجهیزات مناسب، به جنگ با دشمنان در آخزالزمان زامبی ها بروید. به یاد داشته باشید که زامبی‌ها فقط به دنبال کشتن هستند. یعنی با از بین بردن تعداد زیادی از آن‌ها، انتظار نداشته باشید که عقب‌نشینی کنند. در ضمن، کشتن آن‌ها نیز به هیچ وجه نمی‌تواند کار ساده‌ای باشد.

برای این‌که به طور مداوم در حرکت باشید، به یک وسیله نقلیه نیاز پیدا خواهید کرد؛ وسیله نقلیه‌ای که هم سریع باشد و هم بتواند در مقابل گروه‌های عظیم زامبی‌ها مقاومت کند. یک تانک بهترین گزینه ممکن است، اما مشکل این است که نمی‌توان آن را به سادگی پیدا کرد. ماشین‌هایی مثل Range Rover و هامر نیز می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی باشند. تا یادمان نرفته یک چیز دیگر را نیز بگوییم. شما علاوه بر ماشین، به اسلحه، آیتم‌های جنگی و صد البته مقدار زیادی شانس هم احتیاج پیدا خواهید کرد!

آخرالزمان زامبی ها را جدی بگیرید!

در صورت رخداد چنین واقعه‌ای باید حواس‌تان حسابی جمع باشد. این مقاله را چندین بار بخوانید، از آن پرینت بگیرید و برای دوستان و اقوام‌تان از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید. این تنها راه برای حفاظت از خودتان و افرادی است که برای‌تان اهمیت دارند.

شما چه راه‌کارهایی برای زنده ماندن از دست زامبی‌ها می‌دانید؟ آن‌ها را با دیگر خوانندگان و ما در میان بگذارید.

گجت نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
1
75
متاسفانه الان هم در جامعه زامبی ها کم نیستند، افرادی که ذهنشان آلوده شده و سعی بر این دارند که دیگران را هم چون خود آلوده کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
1
10
نه در آسمان ها چیز غریبی است نه در زیر زمین چیزی عیجب ... هر چه غریب است و عجیب .. همه در انسان است ای نجیب........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
1
4
توصیه های داده شده فوق براساس چیست
مریخ
|
Germany
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
3
10
تابی خوبی حالت خوبه چت شده ؟ خواب بد دیدی یا فیلم ترسناک ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
8
چقدر خوب میشه همه زامبی بشن
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
15
6
زامبی کجا بود!!!!!!!متاسفانه غربی ها هدفشان در قرون وسطی انزوا طلبی بود و این بود که شد قرون وسطی.اما زمانی که اسلام ظهور کرد و دیوار به دیوار اروپا شد و علم و دانش را به ارمغان اورد به تدریج از این انزوا کاسته شد و در نتیجه غرب پیشرفت کرد و دنیای اسلام هم پسرفت.البته غربی ها با این داستان ها و اراجیف هدفی جز منزوی کردن مردم دنیا و بخصوص مسلمانان ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
2
15
خداوندا به ما عقل و ایمان عطا فرما !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
1
13
از کجا معلوم اون زمان من و شما خودمون جز زامبی ها نباشیم و بقیه بخوان از دست ما در امان باشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
1
9
دور و برمون پر از زامبی شده، مثل زامبی افتادیم به جون هم و داریم خون همدیگرو میکشیم
دلالی از مصادیق بارز زامبی گری هستش
اون صاحب خونه بی وجدانی که فقط به پول فکر میکنه اصل زامبی هستش
اون دکتری که قسم خودش رو فراموش کرده، عین زامبی هستش
اون کارفرمایی که از حق و حقوق کارکنانش تا میتونه میزنه، زامبی نیست؟
اون مدیر دست نشانده ای که برای بهتر دم تکون دادن برای بالا دستی هاش نیروهای زیر دستش رو له میکنه، زامبی نیست؟
اون مدیرعاملی که فقط به فکر اینه که مدت زمان بیشتری رووی صندلی چمبره بزنه، زامبی نیست؟
و هزاران مورد دیگه، به نظرتون آخرالازمان زامبی ها نشده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
1
4
متاسفانه آخرالزمان زامبی ها مدتهاست شروع شده و آنها بسیار فعال و هوشمند مشغول آلوده کردن مردم هستند، و متاسفانه هیچ قلعه و ستیغ کوهی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد.
آنها چند دسته هستند:
زامبیهای خرافه پرست
زامبیهای لات و اوباش
زامبیهای رشوه گیر
زامبیهای کم کار
زامبیهای دروغگو......
جالب است که بدانیم همه این زامبیها خود را سالم و دیگران را بیمار می دانند.
خدا می داند ما جزء کدام دسته هستیم.
هاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
5
5
الان این نوشته طنزه دیگه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
5
7
بر خلاف تصور رایج، زامبی وجود دارد. اگر نمی دانید، بدانید.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
1
6
«این مقاله را چندین بار بخوانید، از آن پرینت بگیرید و برای دوستان و اقوام‌تان از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید».

چشم شما خودت رو در مورد مسایل مهم تر تو این کششور ناراحت نکن من خودم مقاله ISI چگونه در 100 سال بعد با زامبی ها بجنگیم رو مینویسم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
4
دوروبرم نه تپه ای نه جنگلی نه قلعه ای نیست کجا برم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
بشین گریه کن
ناشناس
| |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
خونه ات را پلمپ کن و مواد غدایی زیادی جمع اوری کن تا یکی بیاد نجاتت بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار