جنجالی‌ترین خانواده‌های هالیوودی +عکس
کد خبر: ۸۸۰۹۸
تاریخ انتشار: 2017 October 10    -    ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
شاید بدترین مشکلی که یک شخص ممکن است در زندگی خصوصی خود با آن مواجه شود، خانواده ای از هم پاشیده و پر دردسر باشد. چنین شرایطی حتی زندگی انسان‌های معمولی را نیز به هم می ریزد؛ اما شرایط برای سلبریتی‌هایی که با چنین شرایطی دست و پنجه نرم می‌کنند بسیار بدتر خواهد بود.

همه سلبریتی‌ها را انسان‌های کامل و بی عیب و نقص در نظر می‌گیرند. به همین دلیل وقتی کوچک ترین چیزی در زندگی این اشخاص خلاف این تصور را ثابت کند، موضوع جنجالی شده و اوضاع آقا یا خانم سلبریتی بیش از پیش به هم می‌ریزد.

در میان سلبریتی های هالیوود، خانواده هایی وجود دارند که آشفته و به هم ریخته هستند؛ از دشمنی با اعضای دیگر خانواده و طلاق های تلخ و پر سر و صدا تا حتی سوء مصرف مواد مخدر. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با خانواده‌هایی در هالیوود آشنا کنیم که بیش از هر خانواده دیگری با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند.

خانواده آزبورن‌ها

وقتی که پای خانواده های از کنترل خارج شده به میان می آید، خانواده آزبورن ها حرف اول را خواهد زد. گوشه‌ای از مشکلات بغرنج این خانواده را می توان در برنامه تلویزیونی که در مورد این خانواده و با حضور خودشان به صورت «رئالیتی شو» در سال 2005 ساخته و 4 فصل نیز ادامه داشت، دید. آزی، شارون، جک و کلی همواره در مورد مشکلاتی که خانواده آن ها دارد سخن گفته اند؛ از اعتیاد به مواد مخدر گرفته تا افسردگی و ...

کلی آزبورن در کتاب خاطرات خود رازهای ناخوشایند خانواده‌اش را به رشته تحریر در می آورد و با جزئیات توضیح می دهد که در یکی از این اتفاقات ناخوشایند خانوادگی در سال 2002 وی مجبور بوده مانند پرستار از پدر و مادر ناخوش خود نگهداری و مراقبت کند.

خانواده هادسون‌ها

همه می‌دانند که کیت و الیور هادسون دعوای حقوقی شدید و چند ساله‌ای با پدرشان، بیل هادسون داشته‌اند. در سال 2015، در روز پدر، اولیور عکسی از خود همراه با پدرش و کیت را در شبکه های اجتماعی خود گذاشت و «روز ترک پدر» را به وی تبریک گفت.

 

مدتی بعد الیور در یک برنامه ی زنده تلویزیونی گفت:" در واقع یک گفتگو آغاز شده است... در حال حاضر ما با هم ارتباط داریم. من یک گفتگوی سه ساعته جالب با او داشته ام. برای همدیگر پیام می فرستیم. می خواهیم همدیگر را ببینیم. باید تلاش کنیم چیزهایی را ترمیم کنیم".

خانواده پیلین ها

سارا پیلین، نامزد سابق معاونت ریاست جمهوری ایالات متحده و خانواده پر سر و صدایش هیچ ترسی از هماوردی با خانواده های دیگر در زمینه اختلافات درون خانوادگی ندارند. بر اساس گزارش روزنامه یو اس ای تودی، در سپتامبر سال 2014 در یک مراسم جشن تولد در آلاسکا بین اعضای این خانواده درگیری و مشاجره ای بزرگ شکل می گیرد. با توجه به گزارش پلیس در این جشن درگیری های فیزیکی شدیدی شکل گرفته بود.



خانواده بالدوین‌ها

به نظر نمی رسد که الک بالدوین هیچ گاه بتواند جایزه بهترین پدر دنیا را از آنِ خود کند. وی در سال 2007 در یک پیام صوتی با صدای بلند و فریاد گونه دخترش، آیرلند بالدوین را «خوک کوچولوی بی فکر» خطاب کرده است. در آن زمان آیرلند تنها 11 سال سن داشت. بدین ترتیب وی قرار سرکشی و دیدار با دخترش را از دست داد و در مبارزه حقوقی با همسر سابقش، کیم بسینگر، برای بدست آوردن قیومیت فرزند بیش از پیش با مشکل مواجه شد.

یک دهه بعد وی گفته بود که آن پیام صوتی هنوز هم دست از سر او برنمی دارد. وی در سال 2017 در مصاحبه ای در این مورد گفته است:" افرادی وجود دارند که مرا نصحیت کرده و به من حمله می کنند و همواره از آن [پیام صوتی] به عنوان یک نیزه برای این کار استفاده می کنند.

این زخمی است که هیچ گاه التیام نخواهد یافت زیرا همیشه توسط افراد دیگر باز شده است. این موضوع دخترم را برای همیشه آزرده است".


خانواده لوهان‌ها

شاید بتوان خانواده لوهان ها را از هم پاشیده‌ترین و مشکل‌دارترین خانواده هالیوود دانست. لیندسی لوهان و والدینش، دینا و مایکل، به اشکال مختلف با قانون و نظم دچار مشکل بوده‌اند. لیندسی از سال 2007 چندین بار به جرم مصرف مواد مخدر دستگیر شده و چند بار نیز به مراکز ترک اعتیاد فرستاده شده است. مایکل لوهان نیز در سال های 1990 و 1997 به ترتیب به جرم کلاهبرداری و زیر پا گذاشتن شروط دوره آزادی مشروط مدتی را پشت میله ها به سر برد.

وی در سال 2004 به جرم حمله مکرر به برادر ناتنی‌اش با کفش و چند جرم دیگر به بیش از 2 سال زندان محکوم شد. همسرش، کیت میجر نیز در سال 2012 از او شکایت کرده و در سال 2015 نیز درخواست جدایی داد.
برترین ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار