شرط رامبد جوان برای ساخت فیلم «جناب خان»
کد خبر: ۸۷۹۸۸
تاریخ انتشار: 2017 October 09    -    ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
رامبد جوان در گفتگویی ضمن خبر دادن از ساخت فیلمی موزیکال در صورت بازگشت جناب خان، از ایده‌هایش برای ساخت فیلم‌های آینده، ازجمله فیلمی عاشقانه که داستان آن در ۱۴۲۵ می‌گذرد، سخن گفت.به گزارش سینماسینما، رامبد جوان، کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگویی مفصل با خسرو نقیبی در برنامه اینترنتی «مولن روژ» از «خندوانه»، «نگار»، پروژه‌های آینده و رویکردش نسبت به منتقدان سرسختش در فضای مجازی گفت.
 
در این گفتگو، جوان در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره انتقادهای وارده به رامبد جوان به خاطر ساخت نگار و تفاوت میان خندوانه و این فیلم و در پاسخ به این سؤال مجری برنامه که آیا رامبد جوان آدم‌ها را به پشتوانه خندوانه اغفال می‌کند تا نگار را ببینند، گفت: «این اسمش گول زدن نیست. اصلاً از انونس این فیلم مشخص است کمدی نیست و بارها گفته‌ام که یک تجربه تازه است. به نظرم فیلمی ساخته‌ام که می‌تواند کمی رنگ و لعاب سینمایمان را عوض کند. دلم می‌خواهد ساخت همه نوع فیلم را تجربه کنم و صنعت سینما هر روز متنوع‌تر و بزرگ‌تر شود. »
 
جوان در خصوص بازخوردهای مخاطبان از فیلم نگار توضیح داد: «سؤال‌های عجیب‌وغریبی از من درباره نگار می‌پرسند: مثلاً اینکه چرا نگار در پایان فیلم تیر نخورد. دستگیر می‌شود یا نه؟ قرار نیست همه‌چیز واقعی باشد. من دوست دارم فیلمی بسازم که افراد هنگام تماشای آن در وهله اول لذت ببرند و فکر اینکه این فیلم چقدر وظیفه اجتماعی‌اش را ایفا کرده نباشند.»
 
او همچنین درباره دشواری‌های فنی ساخت «نگار» ادامه داد: «از همان زمان نگارش فیلمنامه به اجرا و مسائل فنی آن فکر می‌کردم. فیلم نگار پر از محاسبه است و کار مهندسی جدی برای همه عوامل از گریمور تا نورپرداز و من داشت. خوشبختانه سر این فیلم، با برادران نجفی در حوزه سی جی‌ای آشنا شدم که به نظرم کارهای درخشان زیادی با آن‌ها می‌شود انجام داد. در فیلم جدیدم هم سکانس‌های سختی داریم و از کمک آنها بهره خواهم گرفت. امروز، امکاناتی وجود دارد که دیگر پرده سبز هم نیاز نیست. لایه‌ها فیلم‌برداری می‌شوند و روی هم قرار می‌گیرند.»
 
رامبد جوان در این گفتگو به ایده جالب یک فیلم اشاره کرد و توضیح داد: «ایده‌های زیادی دارم و با احسان همکاری‌ام را ادامه خواهم داد. مثلاً داستانی سوپرعاشقانه دارم که در سال ۱۴۲۵ در تهران اتفاق میفتد. دیگر آبی وجود ندارد و درخت و گیاه به زحمت پیدا می‌شود اما ماشین‌های گران‌قیمت به وفور در خیابان‌ها به چشم می‌خورند. همه سرشان را تراشیده‌اند چون آبی برای شستشو نیست. آب، یک کالای لوکس است. این وسط دو جوان به طرز مرگباری عاشق هم می‌شوند. این را می‌خواستم بسازم که خندوانه نگذاشت، ولی احتمالاً برای فیلم آینده سراغ آن می‌روم.»
 
این کارگردان درباره احتمال ساخت فیلم سینمایی «جناب خان» عنوان کرد: «این نوعی دهن‌لقی است که دارم اینجا می‌کنم ولی اگر جناب خان به خندوانه بیاید، قطعاً فیلم سینمایی جناب خان می‌سازم. این فیلم با موسیقی همراه خواهد بود و رابطه دراماتیک من و جناب خان یکی از ستون‌های اصلی آن خواهد بود. من و احسان گودرزی ایده‌ای درخشان برای ساخت این فیلم داریم. این فیلم رابطه من و جناب خان را به تصویر می‌کشد که یکی از رابطه های بسیار دوست داشتنی و دراماتیک سال‌های اخیر تلویزیون بوده است؛ چیزی شبیه به رابطه آقای مجری و «کلاه قرمزی» که در قسمت اول این فیلم سینمایی تصویر شد به نظرم این فیلم بسیار موفق خواهد شد و رکورد عجیبی خواهد زد.»
 
جوان همچنین در این گفتگو از ساخت اپلیکیشنی به نام «جوان زی» خبر داد که قرار است ویدیوهای جذابی از طریق آن در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. تاکشوی هنری «مولن روژ» برنامه‌ای اینترنتی است که هر شنبه به صورت اختصاصی آپارات در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

سینما سینما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار