مشکل متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس+عکس
کد خبر: ۸۷۸۷۲
تاریخ انتشار: 2017 October 07    -    ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
در حالی که به نظر می‌رسید مشکل متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) فروکش کرده، گزارش تازه‌ای از این مشکل در چین مخابره شده است.

  مشکل متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس به چین رسید؛ موضوع جدی است!

شخصی چینی به نام لیو پس از بازکردن جعبه گوشی جدید خود متوجه شد که صفحه نمایش از بدنه جدا شده که دلیل آن نیز، متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس گزارش شده است. البته در این مشکل، خبری از آتش‌گرفتن باتری یا انفجار آن نبود.

لیو که گوشی خود را از وب‌سایت معتبر DJ.com خریده، در حالی که هنوز آن را به شارژ نزده بود، متوجه مشکل شده و موبایل گران‌قیمت خود را به فروشنده بازگرداند. در روزهای اخیر، گزارش‌های دیگری از مشکل متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس از سوی برخی دیگر از کاربران شنیده شده است. در جدیدترین مورد، شخص دیگری ادعا کرده که در هنگام شارژ گوشی با شارژر اصلی موجود در جعبه، باتری ورم کرده و نمایشگر آن از بدنه جدا شده است.

 مشکل متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس به چین رسید؛ موضوع جدی است!

اپل امیدوار است تا مشکل باتری آیفون 8 پلاس را پیش از آنکه از کنترل خارج شود، حل کند. با توجه به اینکه آپدیت نرم‌افزاری قادر به رفع این ایراد مهم نیست، متوقف کردن تولید و ایجاد تغییرات مناسب می‌تواند مانع تکرار وقایع تلخ گلکسی نوت 7 سامسونگ برای اهالی کوپرتینو شود.

سامسونگ در سال گذشته و با توجه به مشکل پرچمدار سری نوت خود، مجبور به فراخوان دوباره این فبلت در دو نوبت شده بود. موارد متعددی از انفجار باتری نوت 7 سامسونگ در گوشه و کنار دنیا به وقوع پیوست که در نهایت سامسونگ را مجبور به توقف تولید یکی از بهترین محصولات خود کرد. حال به نظر می‌رسد اپل آیفون 8 پلاس نیز راه فبلت رده‌بالای سامسونگ را در پیش گرفته است.


گجت نیوز
برچسب ها: مشکل ، آیفون8 ، باتری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار