پیروزی تیم ملی ایران برابر توگو با دَبل انصاری فرد
کد خبر: ۸۷۶۸۸
تاریخ انتشار: 2017 October 05    -    ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
 تیم ملی فوتبال ایران بعد از صعود به جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 امشب (پنجشنبه) در نخستین دیدار تدارکاتی خود برای حضور در این رقابت‌ها به مصاف توگو رفت که این بازی با برتری 2 بر صفر تیم ملی کشورمان به پایان رسید. گل‌های تیم ملی را کریم انصاری‌فرد در دقایق 51 و 60 به ثمر رساند.

حامد لک، احسان حاج‌صفی( از دقیقه 46 - سعید آقایی)، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان ( از دقیقه 74- سیدجلال حسینی)، احمد عبدالله‌زاده ( از دقیقه 74 - وحید امیری)، وریا غفوری، سعید عزت‌اللهی( از دقیقه 46 - امید ابراهیمی)، مهدی ترابی( از دقیقه 77 - اکبر ایمانی) ، سامان قدوس ( از دقیقه 62- رضا قوچان‌نژاد)، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد؛ 11 بازیکن کی‌روش در این دیدار بودند.

شاگردان لو روی نیز با ترکیب سابیرو باسا جری، کوفی فرانگو آچو،( از دقیقه 84- آتسو سکو) حکیم اورو ساما، متئو دوسیوی( از دقیقه 75- سنام وومه)، ساداته اورو اوگوریگو( از دقیقه 65- ماکیلبه کولون)، توی استیو لارسون، پنیل کوکو املاپا( از دقیقه 75 - گیلائوم ینوسی)، لالاول آتا گورا، گوجو فودو لاوا، اورتگا جنه، ایگلاس بگو( از دقیقه 65 - کوملان آبگنیادان) به میدان رفتند.

یعقوب عبداله باقی داور عمانی این دیدار به آتاگورا کارت زرد نشان داد.

نیمه نخست

دقیقه 2: ضربه وریا غفوری با اختلاف از کنار دروازه توگو به بیرون رفت.

دقیقه 9 :  پاس در عرض سامان قدوس در داخل محوطه جریمه را کریم انصاری‌فرد با بی‌دقت از بالای دروازه توگو به بیرون زد.

دقیقه 23 : نخستین حمله تیم توگو روی دروازه ایران با ارسال اورتگا جنه در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه 24: ضربه متئو دوسیوی از پشت محوطه جریمه ایران از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 48: ارسال خطرناک بازیکنان توگو در دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط حامد لک مهار شد.

دقیقه 49 : نخستین حمله تیم ملی ایران در نیمه دوم با شوت کریم انصاری‌فرد از بالای دروازه توگو به بیرون رفت.

دقیقه 51: شوت سامان قدس از پشت محوطه جریمه توگو با دفع ناقص دروازه‌بان توگو در برگشت به کریم انصاری‌فرد رسید و ضربه مهاجم تیم ملی، گل اول را به نام تیم ایران ثبت کرد.

دقیقه 57: اشتباه مهدی ترابی با توپ‌ربایی متئو دوسیوی همراه شد که پاس در عرض هافبک تیم ملی توگو در داخل محوطه جریمه به مهاجم این تیم رسید اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60: پاس سر ضرب، زمینی و در عرض امید ابراهیمی از سمت راست محوطه جریمه توگو مقابل دروازه خالی این تیم نصیب انصاری‌فرد شد تا او دومین گلی خود و تیم ملی را در این دیدار به ثمر برساند.

دقیقه 67: ضربه خطرناک لابا، مهاجم تیم ملی توگو از پشت محوطه جریمه ایران با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 69 : شوت پر قدرت آتچوی از فاصله 30 متری با برخورد به امید ابراهیمی به کرنر رفت.

در 20 دقیقه پایانی اتفاق خاصی رخ نداد تا ایران با برتری 2 بر صفر برابر توگو خود را آماده دیدار دوستانه روز 18 مهر با روسیه در شهر کازان این کشور کند.

تسنیم
برچسب ها: ایران ، توگو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار