بارش برف در جاده چالوس؛ هراز بازگشایی شد
کد خبر: ۸۷۶۶۷
تاریخ انتشار: 2017 October 05    -    ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس راه استان البرز صبح پنجشنبه اعلام کرد که هم اکنون در جاده کرج -چالوس ازمحدوده سه راهی دیزین تاکندوان بارش و برف و تگرگ و سایر محور باران می بارد که سبب لغزندگی سطح زمین دراین محور شده است.

سروان علی بابازاده افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح راه ها به ویژه جاده کرج - چالوس رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: اکنون تمام راه های استان البرز به جز محور شمشک - دیزین باز است و تردد درآن ها جریان دارد.

وی درخصوص وضعیت ترافیک در جاده های استان البرز اضافه کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین ازمحدوده استاندارد تا پل فردیس و درآزادراه کرج -تهران ازمحدوده پل فردیس تا محدوده گرمدره سنگین است .
 
وی خاطرنشان کرد: درخط شمالی آزادراه تهران - کرج -قزوین ترافیک پرحجم گزارش شده است .
 
وی افزود: رانندگان قبل از حرکت از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروها اطمینان حاصل کنند.
 
وی یادآور شد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.
 
استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
 
جاده فیروزکوه، انتهای گردنه گدوک 
 
بارش برف و تگرگ در جاده چالوس؛ هراز مسدود شد 
 
هراز بازگشایی شد

پلیس راه مازندران اعلام کرد: محور هراز که به دلیل بارش برف در محدوده وانا تا امامزاده هاشم مسدود شده بود، بازگشایی شد.
 
جاده چالوس، انتهای تونل کندوان 
 
بارش برف و تگرگ در جاده چالوس؛ هراز مسدود شد 
 
 جاده های غرب استان تهران لغزنده است
 
 رییس پلیس راه غرب استان تهران ازلغزنده بودن سطح جاده های غرب استان تهران خبر داد.

سرهنگ حامد محمودی  اظهار داشت: در پی ورود سامانه بارشی سرد از روز گذشته به استان تهران و بارش باران در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران، در حال حاضر در این محور شاهد بارش باران هستیم.

محمودی افزود: با توجه به ادامه دار بودن بارش ها در این محورها سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی با اشاره به بارش پراکنده باران در دیگر محورهای مواصلاتی و لغزنده بودن سطح جاده، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خودروی خود را به وسایل و تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند و افرادی که قصد تردد در این جاده‌ها را دارند باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی بابیان این‌ که همکاران در سطح جاده‌های غرب استان تهران مستقر هستند و با هرگونه تخلف برخورد می‌کنند، افزود: رانندگان بااحتیاط بیشتری تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه غرب استان تهران از رانندگان خواست پیش از حرکت از سلامت خودرو اطمینان حاصل کرده و از هرگونه شتاب‌زدگی هنگام رانندگی در طول مسیر خودداری کنند.
 
راه‌های کوهستانی مازندران برفی است
 
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، وضعیت جوی ارتفاعات کندوان، سوادکوه و هراز را برفی و مه آلود اعلام کرد.

محسن هاشمی  با بیان اینکه هوای استان در کلیه مناطق همراه با بارندگی است اظهار داشت: ارتفاعات کندوان، سوادکوه، هراز و کیاسر با بارش برف و مه آلود همراه است.

وی درباره شرایط ترافیکی راههای استان افزود: در حال حاضر تردد در محورهای کندوان، سوادکوه، کناره، کیاسر و هراز عادی وروان است.

در عین حال پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از بارش برف در ارتفاعات محورهای کندوان ، هراز و سوادکوه و بارندگی در کلیه محورها خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی و لغزنده بودن سطح جاده ها رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه تردد کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

همچنین با توجه به بارش برف و بروز سرما در ارتفاعات و مناطق کوهستانی رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، خودروهای خود را به لوازم و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.  

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت جاده های استان است. 
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار