تزیینات داخلی با آینه‌های دکوراتیو
کد خبر: ۸۷۳۰۴
تاریخ انتشار: 2017 October 02    -    ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
آینه‌های سه بعدی و دکوراتیو، دارای متریال حساس و خاصی هستند و به صورت هنرمندانه طراحی و برش داده می‌شوند. از آنجایی که آینه‌های دکوراتیو، این قابلیت را دارند که با توجه به طرحی که مشتری سفارش می‌دهد، طراحی و برش داده شود، بسیار پر طرفدار بوده و نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا می‌کند.
تزیینات داخلی با آینه‌های دکوراتیو 
 
تزیینات داخلی با آینه‌های دکوراتیو   اختصاصی تابناک باتو؛ وجود آینه در هر فضایی، علاوه بر کاربرد اصلی آن، باعث افزایش روشنایی و همچنین ایجاد بعد بصری محیط می‌شود. انتخاب آینه برای فضاهای گوناگون، امری مهم است و باید محصولی کاربردی و لوکس را انتخاب کرده تا باعث ایجاد فضایی دکوراتیو شده و حس متفاوت بودن را در فضا ایجاد کند. حال در صورتی که آینه‌ها را به صورت کاملا خلاقانه برش بزنیم، می‌توانیم تأثیرگذاری آنها را بیشتر کنیم. توجه داشته باشید که خط و خطوطی که در آینه‌ها ایجاد می‌شود، زیبایی بصری را نیز افزایش می‌دهد.
 
آینه‌های سه بعدی و دکوراتیو، دارای متریال حساس و خاصی هستند و به صورت هنرمندانه طراحی و برش داده می‌شوند. 
از آنجایی که آینه‌های دکوراتیو، این قابلیت را دارند که با توجه به طرحی که مشتری سفارش می‌دهد، طراحی و برش داده شود، بسیار پر طرفدار بوده و نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا می‌کند.
 
فضای سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب، ورودی ساختمان‌ها، تالارهای پذیرایی و … از جمله محیط هایی است که در آن، نیاز به آینه، خودنمایی می‎کند. در لابی و راهروهای ساختمان نیز وجود آینه‌های دکوراتیو  بی‌تاثیر نبوده و می‌توان با کمک آنها، زیبایی فضا را افزایش داد.
در ادامه تصاویری از تزیینات داخلی با کمک آینه‌های دکوراتیو را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

منابع: best-wall ـ topdreamer

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار