واکنش قدوس درباره دعوتش به تیم ملی سوئد +عکس
کد خبر: ۸۷۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
 سامان قدوس چندی پیش توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. این بازیکن حتی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد و در 2 بازی آخر تیم ملی مقابل کره جنوبی و سوریه ملی‌پوشان را همراهی کرد. اما از آنجا که مدارک وی مورد تایید فیفا قرار نگرفته بود نام این بازیکن در فهرست اصلی تیم ملی رجیستر نشد تا در نهایت قدوس موفق نشود در دیدارهای تیم ملی بازی کند. حالا خبر رسیده که این بازیکن توسط اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد به تیم ملی این کشور دعوت شده است و این بازیکن باید تصمیم خود را درباره حضور در ایران و یا سوئد اعلام کند.

واکنش قدوس درباره دعوت به تیم ملی سوئد

سامان قدوس در این باره گفت: این سخت ترین تصمیم من در زندگی من است. هنوز نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم هر وقت فهمیدم به شما خواهم گفت.

براساس اعلام رسانه‌های سوئد (افتون بلاد) با توجه به اینکه قدوس هنوز برای تیم ملی ایران به میدان نرفته می‌تواند برای سوئد بازی کند.

سامان قدوس در پاسخ به این سوال که شرایط را چطور می‌بینی، عنوان کرد: خیلی است. این تصمیم سخت‌ترین تصمیم زندگی من به شمار می‌رود. این برای من یک شوک بود. تصمیمی را می‌گیرم که برای من بهترین باشد. من به کسی دیگر فکر نمی‌کنم و فقط به خودم فکر می‌کنم.

قدوس در پاسخ به این سوال که شما درباره واکنش دیگران چه فکری می‌کنید، خاطرنشان کرد: واکنش‌های زیادی در این باره رخ خواهد اما نمی‌توانم به آن فکر کنم.

این بازیکن در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه تیم ملی سوئد شما را دعوت کرده چه احساسی در این باره دارید، یادآور شد: این مانند یک انفجار بود. من در سوئد متولد شده ام و در سوئد تحصیل کرده ام. اما این یک تصمیم سخت است. من فردا توضیح خواهم داد.

فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Denmark
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
0
2
قاعدتا باید برای سوئد بازی کنه
اونجا متولد شده و بزرگ شده. کشور واقعی و اصلیه اون و جایی که بهش آموزش و بها دادند تا به اینجا برسه، سوئد بوده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار