افشاگری خواننده آمریکایی درباره پیشنهاد ترامپ
کد خبر: ۸۷۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
 کرتیس جکسون خواننده آمریکایی که به «فیفتی سنت» شهرت دارد درباره پیشنهاد نیم میلیون دلاری دونالد ترامپ در جریان تبلیغات انتخاباتی صحبت کرد.

 کرتیس جکسون خواننده و بازیگر آمریکایی مدعی شد که دونالد ترامپ به او پیشنهاد کرده بود تا در قبال دریافت 500 هزار دلار در کمپین انتخاباتی او حضور پیدا کند.

او باور دارد ترامپ برای جلب نظر آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار این پیشنهاد را ارائه کرده است. جکسون در این باره گفت: «ترامپ برای راه یافتن به کاخ سفید به رای آمریکاییان آفریقایی‌تبار نیاز داشت. به همین دلیل آن‌ها تنها برای حضور من در یکی از کمپین‌های تبلیغاتی پیشنهاد پرداخت 500 هزار دلار ارائه کردند.»

البته کرتیس جکسون پیشنهاد ترامپ را نمی‌پذیرد چرا که باور داشت این کار به شهرت او لطمه خواهد زد. او در این باره گفت: «وقتی پیشنهاد را دریافت کردم به خودم گفتم نه این پول ارزشش را ندارد.»

این نخستین بار نیست که جکسون درباره دونالد ترامپ اظهارنظر می‌کند. او چند وقت پیش در گفت‌وگویی به صراحت گفته بود: «ما باید از شر دونالد ترامپ خلاص شویم.»

خواننده سرشناس موسیقی رپ چند سالی است که انتشار آلبوم موسیقی «پادشاه جاودان خیابان» را به تاخیر انداخته است. او تهیه‌کننده سریال موفق «قدرت» (Power) است که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود و از برنامه‌های محبوب این شبکه به شمار می‌رود.

خبرآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
0
0
fifty cent از اون آدمهایی است که بی وقفه تلاش میکنه و وقتی ازش میپرسن پس کی می خوابی؟ میگه خواب؟! خواب ماله شکست خورده هاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار