کشتار وحشیانه پدرودختر دامدار+عکس
کد خبر: ۸۶۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
پدر و دختر 16 ساله اش به منظور دفاع از گله های دامی خود در سیدنی استرالیا کشتاری وحشیانه از قتل عام روباه ها به راه انداختند.آنان پس از این کشتار حصاری را در اطراف ساختند که از اجساد روباه ها درست شده بود.

به گزارش سوک ؛ پدر ودختری که با ایجاد حصاری تامل برانگیز شیوه انتقام گرفتن خود را از حیات وحش در سیدنی در خبرگزاری ها به نمایش گذاشتند. به گفته آنان افزایش جمعیت روباه ها به حدی زیاد است که برای تامین منابع غذایی خود به حیوانات مزارع حمله ور می شوند وهر ساله 190 میلیون دلار خسارت وارد می کنند. این مرد به همراه دختر 16 ساله اش که سه سال پیش مجوز استفاده از سلاح گرم را در یافت کرده تا کنون بیش از 198 عدد از روباه های قرمز را کشته اند. فعالان دفاع ازحقوق حیوانات با محکوم کردن این عمل وحشیانه خواستار انتقال بخشی از جمعیت این روباه ها به دیگر مناطق شدندتا بدین گونه از کشتار بی رحمانه جلوگیری به عمل آورند.

پدر و دختر 16 ساله اش به منظور دفاع از گله های دامی خود در سیدنی استرالیا کشتاری وحشیانه از قتل عام روباه ها به راه انداختند.آنان پس از این کشتار حصاری  را در اطراف ساختند که از اجساد روباه ها درست شده بود.



سوک
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
1
3
وحشی ها.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
1
1
بد نيست كتاب «انسان و حيوان» خدابيامرز صداق هدايت رو بخونيم....
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
0
نكنه كارمان با موش هاي تهران هم به اينجا برسه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار