فیلم ترسناک «آن» 478 میلیون دلاری شد
کد خبر: ۸۶۹۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 27    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
 ورسیون تازه «مرد پادشاه» که آن را «دایره طلایی» هم نامیده اند، اضافه بر آمریکای شمالی که بازارهای فروش اش توسط این فیلم تسخیر شد، این هفته در ۵۵ کشور و بازار و منطقه دیگر نیز مجموعاً شصت و یک میلیون و دویست هزار دلار پولسازی کرد که این ۶۳ درصد رشد را نسبت به آمار فیلم نخست نشان می دهد و از آنجا که مراجع و مکان های عرضه این فیلم در قیاس آمار دو فیلم تقریباً مشابه و یکسان بوده اند می توان آمار فوق را جدی و با ارزش و آگاهی بخش برشمرد. 
 
فیلم ترسناک «آن» 478 میلیون دلاری شد 
 
در میان کشورهایی که «مرد پادشاه۲» حضوری قوی در آن داشت، می توان به بریتانیا اشاره کرد که یازده میلیون و صد هزار دلار را به حساب سازندگان فیلم ریخت و این تقریباً دو برابر درآمدسازی فیلم اول در این کشور به شمار می آید.
 
پس از بریتانیا می توان روسیه و تایوان را مثال آورد که به ترتیب گیشه هایی ۶ و چهار میلیون و هشتصد هزار دلاری را برای این فیلم پی ریختند و استرالیا و اندونزی نیز در ارتباط با این فیلم پر ماجرا به ترتیب چهار میلیون و چهارصد هزار و سه میلیون و سیصد هزار دلاری شدند. این توفیق ها زمانی بزرگتر جلوه می کند که در نظر بگیریم اکران فیلم تاکنون فقط در نیمی از بازارهای در نظر گرفته شده برای آن تحقق یافته است و نمایش آن در کره جنوبی و فرانسه از پایان این هفته شروع می شود و بازارهای بالقوه بسیار پر فروش تر چین و ژاپن تازه از اول آبان ماه به روی این فیلم آغوش خواهند گشود.
 
«IT» همچنان می فروشد
 
«IT» فیلم ترسناک بسیار سودسازی که براساس نوشته ای از استیفن کینگ سلطان ادبیات وحشت ساخته شده، این هفته نیز به روند پولسازی اش ادامه داد و نه تنها آمارش را در آمریکا بالغ بر ۲۶۶ میلیون دلار کرد، بلکه سی و هشت میلیون و سیصد هزار دلار تازه را در ۵۹ کشور متعلق به قاره ها و مناطق اروپای غربی، آسیای شرقی، آمریکای جنوبی، شمال آفریقا و اقیانوسیه بدست آورد تا در این کشورها دویست و یازده میلیون و هفتصد هزار دلاری و در سطح جهان و با احتساب تمامی قاره ها ۴۷۸ میلیون دلاری شود.
 
این آمار برای فیلمی که کل بودجه تولید آن از ۳۵ میلیون دلار تجاوز نکرده، آماری عالی به حساب می آید و تأیید تازه ای بر این فرضیه حقیقی است که اکثر قریب به اتفاق آثار هنری ساخته شده از روی قصه های استیفن کینگ جواب می دهند و با شکست اقتصادی بیگانه اند و برعکس سودساز و برای استودیوهای سازنده فیلم موجد درآمدهایی بالا هستند.
 
عملکرد یک «لگو»ی نزول یافته در سطح جهان
 
«لگو نینجاگو» که جدیدترین فیلم از فرانچیز تازه شکل گرفته «لگو» است و از فیلم های رزمی- حادثه ای و شرق آسیایی موسوم به نینجاها نشأت می گیرد و به تبع آن قهرمانانش لاک پشت هایی تیزرو و حادثه جو هستند، اضافه بر آغاز نمایش آمریکایی اش این هفته در ۳۷ کشور دور از این منطقه هم به نمایش درآمد و هر چند پولسازی اش در این مناطق از ده میلیون و پانصد هزار دلار فراتر نرفت اما به عنوان مقدمه ای برای جا افتادن در بازارهای جهانی آماده دریافت ها و برداشت های بیشتر در روزهای پیش رو شد.
 
در میان کشورهایی که در این هفته اقدام به اکران «لگو نینجاگو» کردند و هیچ یک نیز به آمریکای شمالی تعلق ندارند، روسیه یکی از بارزترین ها بود که یک میلیون و هفتصد هزار را به دست سازندگان این فیلم (استودیوی برادران وارنر) رساند و پس از این کشور شمال و شرق اروپایی باید آلمان را هم با یک میلیون و چهارصد هزار دلار درآمدسازی مثال زد اما لهستان، استرالیا و اسپانیا ارقام نه چندان چشمگیر ۸۰۳ هزار، ۸۰۰ هزار و ۶۰۴ هزار دلار را برای این فیلم به ثبت رساندند.
 
با اینکه ارائه یک تصویر فراگیر و نتیجه گیری کلی در مورد این اثر سینمایی قدری زود است اما شکی نیست که آمار این فیلم از آنچه دو نسخه قبلی فیلم های لگو بر جای نهاده بودند، عقب تر و نازل تر است. ناگفته نگذاریم که پخش این فیلم در کره جنوبی، برزیل و مکزیک از جمعه این هفته و در فرانسه، ایتالیا و بریتانیا از ۱۳ مهرماه آغاز می شود.

بانی فیلم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
0
ورسیون نیست version است که "ورژن" تلفظ می شود و به معنی نمونه دوم چیزی است که اندکی تغییر کرده است، نسخه کمی تغییر کرده هرچیز، کتاب، داستان، و ... و در مورد فیلم می گویند "بازسازی شده" فیلم یا "نسخه بازسازی شده" فیلم چرا اینقدر برخی اصرار دارند از واژه های فرنگی استفاده کنند بدون اینکه حتی تلفظ درست آن را بلد باشند !!! حالا این بر و آن بر بگردید و یک تلفظ ورسیون هم پیدا کنید، باز هم چیزی را تغییر نمی دهد. این کلمه ای ساتکه حتی خود اهالی سینما هم آن را به کار نمی برند. کمی به زبان مادری امان بیشتر احترام بگذاریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
0
ایکاش روزی فرا برسه که تمامی این موجودات ترسناک، در واقعیت به مردم دنیا وارد شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار